15 min julkisuudessa

  • Viestiketjun aloittaja Jotain täytyy keksiä kysyä :)
  • Ensimmäinen viesti
Jotain täytyy keksiä kysyä :)
Oletko jo saanut elämäsi 15 minuuttia julkisuudessa? Itse "esiinnyin" tulosruudun alkuintrossa.... ja olen ollut lapsena 10 uutisten kevennyksessä.... tässähän ne sitten olikin. Mites muilla?
 
Mut voi bongata Metsoloiden joulujaksosta, mainintana yhden julkusuuden henkilön kihlattuna (nykyään jo ex), olen kaveerannut muusikoiden kanssa, ollut taustajoukoissa sekä Metsoloissa, että Hovimäessä :)
 
NH87
Muutaman kerran olen paikallisessa lehdessä ollut... ehkä yhteensä noin 6 kertaa :) Kerran oli iso kokosivun juttukin :D Telkkarissa oon ollu parissa haastattelussa.. esim. lukioaikana nelosen Buusterissa :)
 
Mä olen ollut Iltiksessä kokonaisen aukeaman kokoisessa haastattelussa, cityssä yhden sivun haastattelussa. Toinen juttu oli mun ja mun ( nykyisen ) miehen suhteesta ja toinen oli mun omasta suhteestani itteeni. Kummassakin olin/oltiin kasvokuvilla.
Tosin noi on yli 4v takaa juttuja.
 
Eeviiska
Mä olen ollut Neljän Ruusun musiikkivideossa, tosin ei siitä mua tunnista jos ei tosissaan tiedä missä kohtaa seisoskelen, että taitaa olla jopa 15 sekuntia julkisuudessa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niera:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Juuh. Idols,Tulivat ihan kameroiden kanssa duunipaikalle... tulosruutu, Ruutulippu ja muutamat haastikset lehdessä. Ai niin.... ja kunnalisvaaliehdokas
Ai tänä vuonna vaiko joku muu vuosi?
Idols ekana vuonna(en itse osallistunut) noi muut ohjelmat joskus aikaisemmin. Kunnalisvaaleissa tänä vuonna

 

Yhteistyössä