Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Valtavat onnittelut!
Mulla on puolta suurempi tavoite, mutta nyt vihdoin motivaatio kohdillaan. Säikäytti kun toissa päivänä vaaka näytti samoja lukemia kuin ihan viimeisillään raskaana ja pienin nyytti täyttää 2v. parin viikon päästä!
Välillä siis paino oli alhaisempi (synnytyksen jälkeen) ja vaikka koko ajan muka laihduttanut, niin vaan on kymmenisen kiloa kertynyt viimeisen vuoden aikana. :/ Mutta nyt lähtee, sen oon päättänyt. :kieh:
onnea, niin lähteekin kun päätät! mä kanssa "laihdutin" ainakin kuusi vuotta, ja kuin ollakkaan aina vaan vaaka näytti enemmän ja sitte yks päivä lukema oli yli 70 kiloa! naurettavaa.
voin kertoa että tuloksia alkaa tulla nopeasti kun pysyt päätöksessä. ja tätä tunnetta ei voi kuvailla mitenkään! jaksan paljon enemmän perheenkin kanssa ja elämä on kaikinpuolin mukavampaa. tykkään olla hoikka nätti nuorekas perheenäiti jota ukkokin katsoo taas vähän eri silmällä
tosin sillä on vähän morkkis kun pitäis ittensäkkin laihduttaa.
tärkeintä on kuitenkin tää oma hyvä olo. ja shoppailupäivä sydänystävän kanssa on varattu! mies työnsi 300 euroa käteen ja sanoi "mee mamma ostaa itellesi jotain uutta kaunista, eihän noi vanhat pue sua yhtään." parin viikon päästä on mein kahenkeskinen hotelliviikonloppu edessä illanviettoineen, aion olla illan sädehtivin daami
oma suhde ruokaan kannattaa kuitenkin pitää terveenä. ruuasta saa ja pitää nauttia, muistaa vaan määrä ja laatu. ja ainakin mulle kävi niin että totuttelun jälkeen tosiaan varsinkin rasva alkoi "käydä suuhun." kevyempi maistuu nyt paremmalta.