15 ja raskaana

Olen 15 vuotias tyttö ja seurustelen itseäni vuotta vanhemman pojan kanssa. Olemme molemmat sitä mieltä että pidämme lapsen mutta miten asiasta voi kertoa sukulaisille jotka ovat vanhanaikaisia (alkaa olla jo vähän kiire koska masu kasvaa mukavaa vauhtia) miten kertoisitte asiasta sukulaisille ja tuttaville? Kertokaa mieliputeenne! :)
 
Ihan suoraa. Paras tapa. Ootko varma et pidät vauvan? Asutko omillas tai poikaystävän kanssa? Muute eo homma oikee tuu toimii. Ite tulin raskaaks 17v mut olin asunu jo pari vuotta onillani niin olin itsenäinen ja osasin hoitaa hommat niiku pitääki. Ja muutettiin sit mun miehen kans samal katon alle..
mieti nyt tarkkaa. Kauan oot ollu miehes kans? Mahfollista eg jäät yh äidiks ja se ei oo mukavaa varmaankaa noin nuorena.
 
Varmaan sun omat vanhemmat aluksi suuttuu ihan sikana. Kannattaa varmaan olla lähtövalmiuksissa, jos vanhemmat oikeesti konservatiivisia. Voit saada selkääs :/ mut eiköhän jokainen vanhempi rakasta lapsiaan vaik ne törttöilis vähän. Eikä lapsen saaminen oo maailmanloppu. Saattaa jopa rauhottaa pahimmat menijät. Lapsesta on iso vastuu ja pitää olla oma mesta mis olla sen skidin kans perheenä. Mutsin luon asumista en suosittele ja tuskin edes suostuu. Ja joo pahimmas tapaukses mieski jättää sut ja susta tulee yh- äiti, mut ihan samalla tavalla kaikilla jotka saa lapsen on se riski! Lapset o söpöi ja ihanii, mut ne vaatii paljon eikä niissä oo palautusoikeutta ;-) ja se on oikeesti 24/7 työ ilman taukoja tai välituntia tai yöunia..
 
heissulivei, itse olin 15 kun tulin raskaaksi ja kuukaus myöhemmin täytin 16 . Itse kerroin asiasta niin ,kun asiat on eli äiti isä ja sisko saivat tiedä asiasta muutaman minutin testin tulooksen jälkeen ja muille keroin asiasta vasta sillon , kuin niin sanotusti kriittinen aika oli ohi .. eli vasta viikolla 14+ ja kerroin asiasta niin ,että olen raskaana ja ei mul muuta . mieheni vanhemmat saivat tiedä asiasta vasta sillon kun olin 6 nnellä kuulla koska mies pelkääsi oman vanhempien reaktiota asiaaan koska minä silllon oli olin15 kun tulin raskaaksi ja olimme vain muutaman kuukauden seurustellut . Lapsi syntyi niin asutiin 3kk minun äitin luona ja muutettiin omilleen , nyt 12.1 täytti poikani 2v :) olemme tähään asti yhdessä laspen isän kanssa :) Onnea ja kerro asiasta niin kuin asia on :) jos alat läpi kukkien kertomaan saatat sösssi koko jutun :)
 

Yhteistyössä