15 faktaa sinusta ( Vain mustille )

mullekki on tullu se mutta minä olin niin pössi että en käsittäny sitä ohjetta eli mistä ne tyypit piti valita kelle sen edelleen lähettää jne. :ashamed:
Muutenkin oon aika uusi ja tosi urpo koko naamakirjan kanssa.
 
1.mun vasemman käden keskisormeen avautuu aina pieni haava kun läträän laminaattipesuaineen kanssa
2.en koskaan muista laittaa suojakäsineitä siivotessa
3.rakastan puhtaan tuoksua
4.tykkään pyykätä
5.koulunkäynti on kivaa
6.mie rakastan miun miestä
7.mie rakastan miun lapsia
8.voisin sanoa että äiti on yks mun parraista ystävistä
9.miesasioissa äitini on mun idoli
10.mä rakastan pizzaa
11.mä haluaisin lisää tatuointeja
12.mun tarttis tehä tälle harakanpesälle jotain (se on joskus ollut mun tukka)
13.mä oon tosi huono keksimään faktoja itsestäni
14.oikeesti mä oon ihan pirun paras kaikessa
15.ja mikä tärkeintä, mä oon aina oikeassa. _aina_.
 
Johvero
1.Ylipainoinen 2. Keskimmäinen lapsi 3. On yli 38 kuumetta 4. Tykkään enemmän koirista kuin kissoista. 5. Heikkona herkkuihin 6. Tohtori House on lemppari ohjelma 7. Tykkään Apulannasta ja Tehosekoittimesta 8. Täytän ensi kuussa 30v. 9. Ollut yhdessä mieheni kanssa 17 vuotiaasta. 10. Aion mennä vielä joskus kouluun 11. Lempiväri vihreä 12. Rakastan aurajuustoa 13. Niin köyhä että pankista ei saa lainaa 14. Olen onneton kotitöissä ( sotkua riittää) 15. Olen haaveilija:)
 
1) käytän kynsilakkaa
2) olen täynnä kapinaa
3) olen kuopus ja äidin lellikki
4) juon yleensä putkittain("putki" max 4pv, yleesä 2). En juo koskaa 1päivä.
5) nain kuin villimies
6) nukun välillä koko päivän
7) paskon ja katon mitä pyttyyn molskahti
8) monet naiset pitävät ulkonäöstäni, se on imartelevaa!
9) luen dekkareita ja kauhua
10) kirjotan sekalaisia novelleja kun iskee inspiraziooni
11) saatan kiroilla lapseni kuullen
12) soitan instrumenttia
13) olen isä, mulla on 3v tyttö, joka asuu äitinsä luona mutta on meilläkin usein.
14) olen suorapuheinen, mutta vältän riitoja. Häivyn mieluummi paikalta.
15) saan toisen lapsen avovaimon kanssa piakkoin.
näinkö?
 
mam
1. Olen äiti. 2. Kaksi lasta. 3. Harkitsen eroa. 4. Olen uupunut. 5. Käyn töissä. 6. Haluan Miehen, isolla M:llä. 7. En tykkää näistä kyselyistä. 8. Olen täydellinen. 9. Siivoan usein. 10. Tykkään sisustaa. 11. En pidä tarpeeksi yhteyttä kummilapsiini. 12. Olen hyvä monessa asiassa. 13. En ole kovin pitkäjänteinen 14. Haluan naimisiin ennen kuin täytän 30 v. 15. Harkitsen ammattiapua liittyen eroajatuksiin.
 
1. olen raskaana 2. pyrin täydellisyyteen kaikessa 3. tulin mammaksi 16-vuotiaana 4. olen naimisissa 5. olen lähihoitaja 6. minulla on tatskoja 7. mulla on pitkät kynnet ja pitkät hiukset 8. luen psykologiaa harrastukseksi 9. rakastan myyttejä, vampyyreita ja yliluonnollisia asioita 10. mieheni on 10 vuotta minua vanhempi 11. minulla on velkaa.. nooh alle 10 tonni mutta kuitenkin 12. rakastan siisteyttä ja järjestystä 13. asun tilavassa kaksiossa 14. poikani ei asu luonani 15 haaveilen psykiatrisen sairaanhoitajan tutkinnosta
 

Yhteistyössä