Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:totuttelin vauva-arkeen:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Muutimme niillä main... Oikeestiko joku muistaa raskaustestipäivänkin lunttaamatta![]()
Miä testasin 7.9.2005![]()
Muistan 17.2.2004![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Minä muistan. Tein positiivisen raskaustestin. Kyllä sitä oli odotettukin =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mariawm:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Minä muistan. Tein positiivisen raskaustestin. Kyllä sitä oli odotettukin =) :heart:
Heei, samoihin aikoihin sama juttu!!! Tai sit olin vhän aikaisemmin saanut tietää, ja oksentelin sitten täysillä... Millonkas pienellä sydämmellä sitten syntyi pieni ihanuus, ja minkä merkkinen? Meidän Otto oli laskettu ystävänpäivälle, mutta putkahti jo 8 helmikuuta. Ja nyt jo ihana uhma ja pieni sisko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Jos provinssi oli samaan aikaa kuin nyt olin siellä. Tai sitten olin lähi kapakassa silloisen mieheni kanssa..