15.6.2005 muistatko mitä teit silloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä en muuten raskaustestipäiviä muista, toinen lienee maaliskuussa 04 ja toinen syys-lokakuussa 05. Olen kyllä niiltä ajoilta odotuspäiväkirjaa kirjoittanut joten molemmat testauksen jännäykset ja koko odotusaika löytyy siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Muutimme niillä main... Oikeestiko joku muistaa raskaustestipäivänkin lunttaamatta :o

Miä testasin 7.9.2005 :D

Muistan 17.2.2004 :D

Muistan myöskin, kauan odotettu plussa pärähti testiin 22.6.2006. Selvät oireet oli olleet jo pidempään, mutta vasta tuolloin uskalsin testin tehdä! Lapsonen syntyi helmikuun alussa 2007 :)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Minä muistan. Tein positiivisen raskaustestin. Kyllä sitä oli odotettukin =) :heart:

Heei, samoihin aikoihin sama juttu!!! Tai sit olin vhän aikaisemmin saanut tietää, ja oksentelin sitten täysillä... Millonkas pienellä sydämmellä sitten syntyi pieni ihanuus, ja minkä merkkinen? Meidän Otto oli laskettu ystävänpäivälle, mutta putkahti jo 8 helmikuuta. Ja nyt jo ihana uhma ja pieni sisko ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mariawm:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Minä muistan. Tein positiivisen raskaustestin. Kyllä sitä oli odotettukin =) :heart:

Heei, samoihin aikoihin sama juttu!!! Tai sit olin vhän aikaisemmin saanut tietää, ja oksentelin sitten täysillä... Millonkas pienellä sydämmellä sitten syntyi pieni ihanuus, ja minkä merkkinen? Meidän Otto oli laskettu ystävänpäivälle, mutta putkahti jo 8 helmikuuta. Ja nyt jo ihana uhma ja pieni sisko ;)

20.2 syntyi tuo tyttöseni. Aivan laskettuna päivänä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Jos provinssi oli samaan aikaa kuin nyt olin siellä. Tai sitten olin lähi kapakassa silloisen mieheni kanssa..

mäkin olin sinä vuonna provinssissa,oiskohan sitten p.määrä osunu just kohalleen?

Yhteistyössä