:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kyllä hajottaa..

Miehen kans menny jo pidemän aikaa huonosti, eilen kärjistyi riita sitten niin että nukuttiin eri huoneis. Päivän mies ollu niinkuin mulla ei olis paha mieli ollenkaan :(

No, nyt sitten hankki päiväksi kaverin tänne ja sen lapsen. Luonnollisesti minä hoidin myös kaverinsa lapsen kun ravasivat tupakalla ja pihalla.. Saman tien kun edellinen kaveri lähti tuli seuraava ja nyt ne lähti kera lasten menemään jonnekin, jättäen mulla vauvan :(

Mä oon pidemmän aikaa ollu lasten kans yksin ja jo aika puhki ja piipussa. Tarvisin myös mieheltä aikaa ja aikaa ilman lapsia mut toi ei kerta kaikkiaan ymmärrä. Ei se ilkeyksillään tee tuota, mutta se ei vaan TAJUA vaikka vääntäisin rautalangasta..

Tuntuu niin pahalle, tiedän että yöllä tulee viereen ja ihmettelee jos ei huvita puhua ja kääntää kylkeä ja kuorsaa.. Enpä tiedä mitä tekis että oma mieliala kohentuis ennenkun väsähdän kokonaan tähän parisuhteeseen ja perheen ylläpitoon...

:'(

Jotain samaa kokenut.. Sanopa hänelle joku aamu että nyt saat hoitaa tän talon tänään yksin, minä en enää jaksa ja lähet vaikka kaupungille, kaverille tai ihan minne vaan, niin kylläpä mies säikähtää. Ja lähet vaan nopeesti etkä tuu heti takas. Tehoaa kyllä. Joskus on pakko tehä radikaaleja liikkeitä noiden taliaivojen kans.

Yhteistyössä