Mikä tämä Hanna-Riikka juttu on? En ole kuullut ollenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Jos poika olisi häipynyt johonkin "seikkailemaan", pitäisi kyllä hänen seurassa olevin olla järkeviä ja ilmoittaa että elossa on. Tuskin 14v. kauan jaksaisi yksin "seikkailla"... "
saisi ja saisi.onhan sitä hanna-riikkaakin piiloteltu omaisilta 3 kuukautta.14 vuotias myös.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=7&t=9098&start=0Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Mikä tämä Hanna-Riikka juttu on? En ole kuullut ollenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Jos poika olisi häipynyt johonkin "seikkailemaan", pitäisi kyllä hänen seurassa olevin olla järkeviä ja ilmoittaa että elossa on. Tuskin 14v. kauan jaksaisi yksin "seikkailla"... "
saisi ja saisi.onhan sitä hanna-riikkaakin piiloteltu omaisilta 3 kuukautta.14 vuotias myös.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijätttt:Etsintää jatketaan lauantaina luki ilta-sanomissa. Eikö enää tänään?
Samaa toivon minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Kalajoen mies:Kapealla alueella on etsinnät ku 8-tien ja särkkien välillä. Hankala tosin lähteä isommalta alueelta etsimäänkään... Meressä en kyllä usko pojan oleva, en sitten millään! Luulen että poikaa on alkanu vaan kyrsiin jokin ja hän on lähtenyt johonkin jonkun kaverin kanssa.. näin epäilen, ja toivon tosiaan että olisi hengissä!
Noin muistelen jonkun kertoneen vain luinko jostain. Näin ollen varmaankin meressä on poika.Alkuperäinen kirjoittaja vm:Keskipohjanmaa-lehden nettisivujen mukaan pojan vaatteet olisi löytyneet jonkin meressä olleen hiekkasärkän päästä. Mä käyn ettimässä sen jutun ja voin linkittää sen tänne.Alkuperäinen kirjoittaja lukiko missään:Onkohan hänen vaatteensa + muut kamat rannalla,vai nekin kadonneet?
Tänään oli lehdessä tieto, että rannalta löytyneet vaatteet eivät kuuluisi tälle Kasperille.Noin muistelen jonkun kertoneen vain luinko jostain. Näin ollen varmaankin meressä on poika.Alkuperäinen kirjoittaja vm:Keskipohjanmaa-lehden nettisivujen mukaan pojan vaatteet olisi löytyneet jonkin meressä olleen hiekkasärkän päästä. Mä käyn ettimässä sen jutun ja voin linkittää sen tänne.Alkuperäinen kirjoittaja lukiko missään:Onkohan hänen vaatteensa + muut kamat rannalla,vai nekin kadonneet?
ooksä nyt sitten niin lesona tästä.. siis, kun te just olitte siellä..Alkuperäinen kirjoittaja minä:Poliisit tulivat vastaan portilla. Ikävä juttu tosiaan
Tällä "vieraalla" taitaa olla pipo tai rintsikat kireellä... tai sitten tämä helle saanu kiukkuseksi. "Kivoja" kommentteja...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ooksä nyt sitten niin lesona tästä.. siis, kun te just olitte siellä..Alkuperäinen kirjoittaja minä:Poliisit tulivat vastaan portilla. Ikävä juttu tosiaan
Noin muistelen jonkun kertoneen vain luinko jostain. Näin ollen varmaankin meressä on poika.Alkuperäinen kirjoittaja vm:Keskipohjanmaa-lehden nettisivujen mukaan pojan vaatteet olisi löytyneet jonkin meressä olleen hiekkasärkän päästä. Mä käyn ettimässä sen jutun ja voin linkittää sen tänne.Alkuperäinen kirjoittaja lukiko missään:Onkohan hänen vaatteensa + muut kamat rannalla,vai nekin kadonneet?
Tuossahan sun tekstisi yläpuolella oli tuo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pe 15:27 Keskipohjanmaa
Hiekkasärkillä kadonnutta poikaa ei ole löydetty
Kalajoella Hiekkasärkillä keskiviikkoiltana kadonneen 14-vuotiaan Kasperi Valkosen etsinnät ovat jatkuneet tiiviinä koko perjantaipäivän. Kadonnutta ei ole vielä löytynyt, eivätkä etsintään osallistuneille tulleet yleisövihjeet ole vielä johtaneet tulokseen.
Etsintäalueelta löydettyjen vaatteet eivät ole kuuluneet kadonneelle. Etsintäalueella on ollut pelastus- ja poliisilaitosten henkilökunnan lisäksi suuri joukko Vapaaehtoisen pelastuspalvelun (VaPePa) ja raahelaisen sukellusharrastusryhmän Mursun etsijöitä.
Etsintöihin ovat perjantaina osallistuneet muun muassa pelastuslaitoksen kaksi venekuntaa, Mursun kolme sukeltajaa, VaPePan kaksi kajakkiyksikköä, vesietsintään erikoistunut poliisikoira sekä parikymmentä jalkaisin liikkuvaa VaPePan etsijää.
Etsinnät ovat painottuneet vesialueeseen, mutta jalkaisin liikkuvat etsijät ovat kartoittaneet myös ranta-alueen Keskuskarista Leton suuntaan. Maastoetsintöjä on tarkoitus kohdentaa vielä ainakin kasitien ja Särkkäin väliselle alueelle. Etsintöjä on määrä jatkaa lauantaina ellei kadonnutta löydetä tänään perjantaina.
http://www.kp24.fi/uutiset/126460/Hiekkas%C3%A4rkill%C3%A4-kadonnutta-poikaa-ei-ole-l%C3%B6ydetty