14-vuotias ei ole kotona sovittuun aikaan. Kuinka kauan odotat, ennenkuin lähdet etsimään´/hakemaan kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm.. Sillon kun itse olin 14v (=v -95),niin ei mun vanhemmat mua etsimään/hakemaan lähteneet jos olin myöhässä sovitusta ajasta. Jos olin jollain kaverilla jonka numero heillä oli tiedossa,tilanteesta riippuen saattoivat soittaa. Mutta tosiaan,tilanteesta riippuen. Esim jos oli lauataipäivä ja oli sovittu että tulen esim klo 17 kotiin,niin ei ne ennen 20 soittanu. Mutta jos oli vaikka 21 sovittu kotiintuloaika enkä ollu kymmeneltä kotona niin kyllä ne sillon soitti.

Itsekään en varmaan kovin helpolla lähtis etsimään/hakemaan. Eka yrittäisin kyllä soittaa ja jos puhelin kiinni,koittaisin jollekin kaverille soittaa.

noin 30min jälkeen soittaisin varmaan kaverille, ja sit tunnin päästä lähtisin etsimään..ehkä.
vähän riippuu missä Likka olis silloin liikkeellä..

en mä tiiä oikeestaan..kun ei ole kotiintuloaikaa, siis sellaista tiettyä aikaa jolloin joka päivä pitäis olla kotona niin en osaa oikein ajatella miten kauan odottelisin..

Minä olen kai jotenkin herkkis tässä asiassa, kun noita katoamisia ym on viime aikoina ollut. Ja itsellänikin oli aina (90-luvulla) hyvinkin tarkat kotiintuloajat. 15min jälkeen minua jo oltiin hakemassa kaupungilta, ei sekään kyllä kivaa ollut.
Kavereiden numeroita minulla ei kyllä ole, mutta tiedän missä asuvat.

Minulla on ollut lasten kavereiden numerot ja teinitrio on tiennyt, että varttitunti kotiintuloajan jälkeen alan soittamaan läpi kavereita.

Eivät ole muutaman soittokierroksen jälkeen muuten kovin paljon lipsuneet ajoista ja kovin ovat kerkeästi ilmoittaneet, jos myöhästyvät tai tarvitsevat lisäaikaa.

Yhteistyössä