14 päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myöhässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myöhässä

Vieras
Siis tämä on niin raivostuttavaa! Kuukautiset 14 päivää myöhässä ja aina vain negatiivinen tulos kotitestistä. Yksi lapsi kotona ja olisi todella kiva jo tietää, että onko sitä raskaana vai ei. Kuukautiset aina todella säännölliset. Nyt sitte oli kuukautiskivut, mutta ei alkanut kuukautiset. Aivan samanlaista oli ekan kanssa.

Nyt jäljellä vain kamala vasemman kyljen pistos. Mitähän tämä nyt tällä kertaa on? Viimeksi raskaana ollessani juoksin Keskussairaalassa ultrissa alussa, kun lasta etsittiin vatsanpeitteistä asti, kun HCG arvot nousivat, mutta ketään ei löytynyt. Sitten lopulta näkyi syke kohdussa. Päätin silloin, että en mene lääkäriin seuraavasta ja koe sitä samaa juoksemista ja henkistä kidutusta uudestaan, ennen kuin olen itse 100% varma, että olen raskaana.

Mutta miten herranjestas tässä olla varma raskaudesta, kun testit eivät näytä mitään!! Olen miettinyt pääni puhki näitä asioita tässä yöt ja päivät. Viimeksi sain testiin niin ohuen ja huomaamattoma viivan raskaana ollessani, että olin jo melkein varma, ettei sitä olekkaan siinä. Jos tällä kertaa onkin sama asia...viiva on vain niin heikko, että sitä ei näy kunnolla. Hullukshan tässä tulee:) Kun ei voi alkaa totuttelemaan asioihin...

Niin kai se on tehtävä. Kammo vain jäi viime kerrasta, kun viikkoja kävin seuraamassa HCG arvoja veritesteissä. Joka ainoa viikko sama jännitys ja toivo...

ei kai tässä mitään muutakaan keinoa ole. Hassua vain on nyt se, että aivan samalla kaavalla mennään, kuin edellisen kanssa ja lasketuksi ajaksikin tulisi sama päivä:) eräät eivät osaa lisääntyä näköjään, kuin tiettyyn aikaan vuodesta;)

Uusimmat

Yhteistyössä