Juu ei ooAlkuperäinen kirjoittaja :-/:Joo no toivottavasti on siellä totaalikieltäytymisen takia.
Miksei olisi kivaa? Tyttö (1v7kk) saa olla isänsä kanssa. Sehän on ihan parasta!Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:No ei varmaan oo kivaa. Ett sitten itte mennyt mukaan ? Minkä ikänen lapsi?
Isänsä suorittaa tuomiota avovankilassa, ja sai perhetapaamisen. Tyttö nyt hänen luonaan kaksi yötä.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Oikeestiko vankilassa nyt en ymmärrä, miten hän siellä
Riippuu molemmissa tapauksissa syystä miksi siellä on.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Kumpi muuten on "kunnioitettavampaa": sukulaisia vankilassa vai psykiatrisessa suljetulla osastolla?
Jaa-a, sairaus on kuitenkin se syy vissiin minkä takia psykiatriselle osastolle päädytään...Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Kumpi muuten on "kunnioitettavampaa": sukulaisia vankilassa vai psykiatrisessa suljetulla osastolla?
Miksi mun pitäisi olla mukana, jos lapsi saa olla isänsä kanssa? Tyttö on mun kanssa 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja puu:En ymmärrät mikset sinä lapsen ÄITI mennyt mukaan. Vaikka olisit antanut heidän olla kahdestaan itse tapaamisen, niin mikset ollut mukana?
Ai niin, sitten otsikkokin olis pitänyt vaihtaa: Meidän perhe on vankilassa!
Sääliksi käy.
no voi elämä..missä sä oikein asut jossain mielikuvitusmaailmassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika karua menoa teillä... Jotkut kyllä elää niin eri maailmoissa kuin oma perheeni, että välillä ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Että jonkun perheen arkeen oikeasti kuuluu tollaiset vankilävierailut, huh huh. Kiva tietysti että lapsi tapaa isäänsä, mutta ei kyllä ole lapselle sopiva ympäristö mikään vankila. Lapsi toivottavasti vielä sen verran pieni, ettei ihan vielä osaa kyseenalaistaa asioita tai tuntea häpeää tuollaisesta perhetilanteesta.
Ei. Vaan lapsi saa viettää kaksi yötä isänsä kanssa avovankilassa. Heillä on siellä kodinomainen tila jossa ovatAlkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Siis AP kävi näyttämässä lasta isälleeni..noin kahden tunnin ajan tänään perhetapaamisessa..EI se lapsi siellä ENÄÄN ole...kunhan ap vaan yrittää saada juttua :xmas: