:(((((((((((

• Viestiketjun aloittaja Päiväperho
  • Ensimmäinen viesti
Päiväperho
Nyt sen huomasi, miten pienistä sitä ihminen valittaa(puhun itsestäni).
Maanantaina selvisi, että miehelläni, jonka kanssa olen ollut 22 vuotta, voi olla syöpä. Mies on ollut paras ystäväni ja kumppani ja turvanani aina. Meillä 3 lasta. Jos on syöpää, niin maailma romahtaa. Muistakaa nauttia elämästä ja kunnioittaa ja rakastakaa toinen toisianne. Meillä on vain 1 elämä. Lohduttavat sanat olisivat nyt tarpeen.

mamma
en kyllä minäkään ymmärrä näitä nurisijoita, kun joillakin on oikeesti asiat huonosti kuten esimerkiksi sinulla. Noh toivottavasti ei ole syöpää.. ainakaan pahalaatuista. Ole miehesi tukena, koska hänellä on vaikeaa ja juttele asiasta lapsille ja tukekaa toinen toisianne. Yhdessä te siitä selviätte.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
mä ymmärrän...
meillä ei tilanne yhtä paha, miehellä hyvänlaatuinen kasvain, mutta ennen kuin saatiin tulokset, niin oli ihan hirveetä ajatella mitä kaikkea voi tapahtua...
Tiedän tunteen täysin. Ihana kuulla, että teillä päättyi hyvin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
en kyllä minäkään ymmärrä näitä nurisijoita, kun joillakin on oikeesti asiat huonosti kuten esimerkiksi sinulla. Noh toivottavasti ei ole syöpää.. ainakaan pahalaatuista. Ole miehesi tukena, koska hänellä on vaikeaa ja juttele asiasta lapsille ja tukekaa toinen toisianne. Yhdessä te siitä selviätte.
Lapsille niin vaikea sanoa asiasta, itkuksi meni. No nyt itken taas.

mamma
Joo ei siinä mitään pahaa ole, jos itkee.. tajuaa lapsetkin asian vakavuuden. Ei siinä auta kuin kertoa heille totuus, vaikka onkin kamalaa kuultavaa heille. Mutta tärkeää saada viettää isän kanssa paljon yhteistä aikaa.

mamma
Saanko kysyä tietämättömänä miten osasitte epäillä syöpää tai miten tuli ilmi? Mitä oireita vai oliko mitään, että vain sattumalta tuli jossain lääkärintarkastuksessa ilmi?

:hug: :hug: :hug: Toivottavasti jää vain epäilyksi.
Mulla epäiltiin myös luusyöpää. kaikki verikokeet puolsivat syöpädiagnoosia. Lopulta magneetti- ja tietokonekuvien, sekä parin muun tarkentavan kokeen jälkeen diagnoosiksi tuli hyvänlaatuinen luukasvain. Tuota kyllä seurataan magneettikuvilla ja onneksi on vain hyvin pieni todennäköisyys että muuttuisi pahanlaatuiseksi.

Paljon voimia ap:n perheeseen :hug: :hug: :hug:

Mä olisin voinut kirjoittaa juuri noin, mekin ollaan isännän kanssa oltu 22v yhdessä ja meillä on kolme lasta. Hirveästi siis tunnen sympatiota sua kohtaan, ja toivon, että tilanne olisi olosuhteisiin nähden paras mahdollinen! Toivon parasta! :hug:

Yhteistyössä