13.vuotias yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki äidithän sen tietää ettei äidinrakkaus pääty, vaikka lapsi olisi yli kuuskymppinen´.
Minuakin äiti kuulemma rakastaa, vaikka olen jo keski-ikäinen.
Rintaruokintaa en ole viimevuosina tarvinnut itse, vaan olen ollut tarjoamassa.

Mikä on siis ns. virallisesti ikä, jolloin lapsi voi tulla yksin kotiinkoulunjälkeen ja olla yksin esim. 9 asti?
Tarkoitan tilannetta, jossa vanhempi tekee ilta-ja viikonlopputyötä.
Itse kuvittelisin että olisi varsin ankeaa lapselle.
Tuossa tilanteessahan voisi lähes jo muuttaa yksin asumaan.

16+ Voi tehä "ihan mitä vaan", vaikka kuukauden poissa tms. Seksiä harrastaa jos huvittaa, vaikkei sitä ehkä toivois.

13-15 Kaikki paitsi seksi ja ryyppäuys. Yötä yksin vaikka viikon

10-12 Yksin yön pari. DVD:t kehiin.

8-9v illan. DVD:t kehiin.

5-6 tunnin yksin, DVD:t kehiin

3-4 pakko olla läsnä, mut DVD:t kehiin ni saa surffata. Hyvin kattelee pari tuntii..

Ihan varmasti voi olla, mutta tylsäähän siellä kotona saattaa olla itsekseen. Itsestäni tuntuisi kurjalta jättää (vaikka onkin jo iso lapsi) säännöllisesti yksin. Toiset tietysti nauttiikin siitä ja viihtyy ihan hyvin. Jutelkaa keskenänne ja sopikaa mitä voi tehdä.

Maidoneritys käynnistyy luonnostaan, kunhan on vaan riittävästi stimulaatiota. Uskoisin, että nuorukaisella riittää intoa siihen luonnostaan. Olen huomannut, että jopa vanhemmatkin miehet ovat varsin hyviä imuttajia:D

tarve imetyksellehän jatkuu hautaan asti miessukupuolella, tosin aika harva nainen on niin tunnollinen että yrittää sitä tarvetta tyydyttää loppuun asti.

Yhteistyössä