?
???
Vieras
Voiko 13-vuotias olla iltoja yksin kotona koulun jälkeen? Miten viikonloppuisin? Montako tuntia voi olla yksin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysyin tätä, kun ehkä minulla olisi mahdollisuus lisätyöhön, joka olisi iltaisinkin ja viikonloppusin. Joutuisi siis säännöllisesti olemaan yksin kotona.
Höh, mutta pojilla rintaruokinta kyllä tietääkseni jatkuu tuosta eteenpäin. Ruokinnan antaja vaan vaihtuu=)
Kaikki äidithän sen tietää ettei äidinrakkaus pääty, vaikka lapsi olisi yli kuuskymppinen´.
Minuakin äiti kuulemma rakastaa, vaikka olen jo keski-ikäinen.
Rintaruokintaa en ole viimevuosina tarvinnut itse, vaan olen ollut tarjoamassa.
Hyvä että rintaruokit vielä 13-vuotiastasi, moni edesvastuuton äiti lopettaa sen ihan liian aikaisin.
kannattaa varmistaa että morsmaikku erittää maitoa ennenkuin annat pois vastuusi, ehkä lypsät sitten varastoon jonkinverranEnhän toki missään maininnut, että olisin lopettanut. Ehkäpä jatkan siihen asti, kun morsmaikku ottaa hoitovastuun=)
kannattaa varmistaa että morsmaikku erittää maitoa ennenkuin annat pois vastuusi, ehkä lypsät sitten varastoon jonkinverran
Maidoneritys käynnistyy luonnostaan, kunhan on vaan riittävästi stimulaatiota. Uskoisin, että nuorukaisella riittää intoa siihen luonnostaan. Olen huomannut, että jopa vanhemmatkin miehet ovat varsin hyviä imuttajia![]()
Kysyin tätä, kun ehkä minulla olisi mahdollisuus lisätyöhön, joka olisi iltaisinkin ja viikonloppusin. Joutuisi siis säännöllisesti olemaan yksin kotona.