? --- Vieras 19.04.2012 #4 [QUOTE="vieras";26103897]tai sitten on katsonut salkkareita[/QUOTE] Todennäköisesti molempia.
M "mii" Vieras 19.04.2012 #5 Siis mitä ? Te tiedätte että tekijä on persu ? Oletteko kertoneet poliisille tiedostamme ?
M MODET Vieras 19.04.2012 #6 Moderoikaas vähän noita törkeyksiä, kyseessä lapsen raiskaus ja nämä ääliöt ilmeisesti luulevat tytön valehtelevan.
Moderoikaas vähän noita törkeyksiä, kyseessä lapsen raiskaus ja nämä ääliöt ilmeisesti luulevat tytön valehtelevan.
M "mii" Vieras 19.04.2012 #7 Minä AP en todellakaan epäile ketään valehtelusta. Ihmettelen vaan miten tähän liittyy persit ja salkkarit.
Minä AP en todellakaan epäile ketään valehtelusta. Ihmettelen vaan miten tähän liittyy persit ja salkkarit.
M MODET Vieras 19.04.2012 #8 [QUOTE="mii";26104092]Minä AP en todellakaan epäile ketään valehtelusta. Ihmettelen vaan miten tähän liittyy persit ja salkkarit.[/QUOTE] joo en sinua tarkoittanutkaan vaan noita kahta edellistä kusipäätä.
[QUOTE="mii";26104092]Minä AP en todellakaan epäile ketään valehtelusta. Ihmettelen vaan miten tähän liittyy persit ja salkkarit.[/QUOTE] joo en sinua tarkoittanutkaan vaan noita kahta edellistä kusipäätä.