13 vuotias 3:lle lapselle ammaksi yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus pääsis jonnekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus pääsis jonnekin

Vieras
En kyllä ole vielä edes kysyny,kiinnostaisiko häntä.Ja mikä olisi sopiva maksu jos tulisi?Yön toki meillä nukkuisi.
Olisi lasten kanssa päineen n.klo 22-23:sta sinne aamu 3:een eli n.4-5 tuntia.
Olisin mieheni kanssa parin kilsan päässä eli jos jotain hämminkiä tulisi,päästäis nopsaan tulemaan.
Lapset siis 5,5v 3,5v ja kohta 9kk.Hyvin nukkuvat öisin,pienintä myöten.
Mitä olette mieltä?

No....riippuu 13-vuotiaasta. Miten hyvin hänet tunnette, miten vastuullinen on.
Sopiva palkka olisi mun mielestä 5 euroa tunnilta plus ilta/aamupalat ja mahdolliset bussimaksut =)

No ei. Pienin on vielä tosi pieni. PAITSI jos on jo monesti yksin ollut hoitamassa kaikkia kolmea ni sillon. Jos vauva herääkin ni saattaa olla hätää kärsimässä.

no riippuu millanen se 13v on mutta jos voit luottaa niin hyvin voi. Ja jos tämä teini on pienille tuttu.
ei tuossa mitään ongelmaa oo. Itse oon hoitanu nuoremmasta iästä lähtien vauvoja.

En kyllä ihan 13-vuotiasta uskaltaisi jättää vahdiksi.....ainakaan öiseen aikaan. Jonkun 9- vuotiaan uskaltaisin tuon ikäisen kanssa jättää, mutta en ehkä noin pieniä.

Riippuu paljo hoitajasta,onko kokemusta lapsista ja osaako toimia oikein tarpeen vaatiessa.?

Meillä mun serkkupoika 15v on meidän luottolapsenvahti,jos miehen kanssa paikallisessa käydään.Luotettava,mahtava lapsenvahti ja koskaan ei oo mitään ongelmia ole ollut.

Ite oon ollu aikanaan,serkkuja vahtimassa ja nimenomaan öiseen aikaan.Ite olin 10v kun ekan kerran haltiana olin.Usein saiki olla ja kaikki sujui hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Sopiva palkka olisi mun mielestä 5 euroa tunnilta plus ilta/aamupalat ja mahdolliset bussimaksut =)

Hän on serkkutyttö,vastuullinen on :)
Hän asuu n.kilsan päässä,asutaan pienellä paikkakunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Saatte siunaukseni :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ei taatusti. Maksa mannerheimin hoitajalle, samanverran joudut sille 13v maksamaan. MML:lla sentään luotettavia hoitajia ja vanhempia.

Ite mielummin otan tutun nuoren haltiaksi kuin ventovieraan.Lapsillekkin kivempaa.

Eikö kenenkään mielestä olis outoa valvotuttaa sitä 13-vuotiasta jonnekin kolmeen asti yöllä? Kyllä sen ikästen tulis nukkua sillon kans. Vai meinasikko että saa nukkuakin samalla kun sun lapset? Jos niin, niin tiedätkö et varmasti herää tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ei taatusti. Maksa mannerheimin hoitajalle, samanverran joudut sille 13v maksamaan. MML:lla sentään luotettavia hoitajia ja vanhempia.

Eipä täällä käpykylässä ole noita MML:n hoitajia...Ja tuskin sentään 30 ekua riittäisi?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö kenenkään mielestä olis outoa valvotuttaa sitä 13-vuotiasta jonnekin kolmeen asti yöllä? Kyllä sen ikästen tulis nukkua sillon kans. Vai meinasikko että saa nukkuakin samalla kun sun lapset? Jos niin, niin tiedätkö et varmasti herää tarvittaessa.

Valvotko sä aina, kun sun lapset nukkuu?

:D :D :D

No nää on näitä juttuja, joista sossuun tehdään joskus ilmoituksia. Joskus kiinnostaa sossun tätejä joskus ei. Puhun kokemuksesta, sillä kaverin sisko teki tuota samaa ja sossuun tehtiin ilmoitus. Mutta MLL hoitaja maksaa muistaakseni just joku 5e tunnilta?

Jos kaikki nukkuu samassa huoneessa,ni taatusti herää.
Ja jos haluaa valvoa telkkua katellen ni senkun vaan!

no varmasti herää..ei ensimmäiseen inahdukseen tarvikaan herätä!
mä olin monesti tuon ikäisenä hoitamssa juuri tuon ikäsiä yöllä kun heidän äitinsä oli töissä..nukuin siellä lastenhuoneen lattialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Valvotko sä aina, kun sun lapset nukkuu?

:D :D :D

No arvasin että täältä tulee tätä. *hehe* Mutta monet teinit nukkuu sikeesti. 13-vuotiaana mulla oli vastasyntynyt pikkusisko joka kärsi koliikista. En muista koko koliikkia, kun en herännyt edes siihen huutoon. Nykyään herään omien lasten kohalla jo siihen jos yrittää hiljaa hipsiä sängystä veke.

no jos sossulla on aika puuttua tuollaiseen niin taitaa olla hommat hukassa. Mutta se on kyllä ennenkin huomattu. Todelliseen hätään ei puututa (ei uskalleta tai osata) mutta sitten tällaisiin puututaan.

jos on luotettava ja hyvä hoitaja niin mieluummin kun vieras jolla ei ikävä kyllä välttämättä edes ole juurikaan kokemusta ja MLL koulutus ei mikään huikea ole.

Mä luulin et ne täditkin nukkuu yöllä.. eikö ne sit nuku?
kyl ainakin jos lapset menee mummolaan hoitoon siel kyl kaikki nukkuu..
ainkin mun tietääkseni :whistle:

meilläkin on ollut serkku tyttö kattomassa neitiä jo 13vuotiaana..ja hyvin mennyt aina..itse se on aina kanssa nukkunut kun kotiin ollaan kömmitty..
ja tosiaan voihan se aina soittaa jos jotain tulee..tuskin teillä kauaa menee kotiin pinkaista jos oikee hätä tulee =)

No arvasin että täältä tulee tätä. *hehe* Mutta monet teinit nukkuu sikeesti. 13-vuotiaana mulla oli vastasyntynyt pikkusisko joka kärsi koliikista. En muista koko koliikkia, kun en herännyt edes siihen huutoon. Nykyään herään omien lasten kohalla jo siihen jos yrittää hiljaa hipsiä sängystä veke.

Toiset nukkuu sikeämmin ja toiset ei... En mäkään herää/heränny kovin helposti, kun lapset oli pieniä/vauvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Saatte siunaukseni :D =)

Minun myös =)

Yhteistyössä