12v täyttävälle tytölle lahjaideoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synttärit tuloillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synttärit tuloillaan

Vieras
Siis apua kuukauden kuluttua sukulaistytöllä 12v synttärit ja jotain lahjaa pitäis kehitellä! Mikä on tuon ikäisillä in? Leikkivätkö enää millään? itsellä nuorempia lapsia niin ei mitään käsitystä että mistä tuon ikäiset pitävät....

[QUOTE="tiiu";26269142]Lahjakorttia vaikka johonkin vaatekauppaan josta saa ostaa mieluisen vaatteen,asusteen tai hiusjuttuja. Esim. Seppälä,Lindex[/QUOTE]

Lahjakortin voisin ostaakin johonkin vaateliikkeeseen mutta mikä olis sellainen sopiva summa lahjakortille? Ei olla tytön kummeja ja normaalisti olen tähän asti synttärilahjoihin varannut maksimissaan 15e.

Alkuperäinen kirjoittaja synttärit tuloillaan;26269177:
Lahjakortin voisin ostaakin johonkin vaateliikkeeseen mutta mikä olis sellainen sopiva summa lahjakortille? Ei olla tytön kummeja ja normaalisti olen tähän asti synttärilahjoihin varannut maksimissaan 15e.

Ehkä sitten 10-15€,voihan tyttö itse laittaa lisää jos haluaa kalliimman vaatteen. Saahan 10€ jo jonkunlaisia hiusjuttuja esim.

[QUOTE="vieras";26269149]Kirjakaupan lahjakortti, voi ostaa vaikka lehtiä tai askartelutarvikkeita, jos kirjat ei kiinnosta.[/QUOTE]

Tää on kans hyvä idea! En edes tajunnut että kirjakaupoistakin voi ostaa lahjakortteja. Voikohan Tiimarista ostaa lahjakorttia?

Kumpi paikka siis tiimari vai esim suomalainen kirjakauppa olis parempi vaihtoehto?

Lahjakortti (Glitter, H&M, Seppälä, kirjakauppa) on ehkä varmin, tai esim sarjalippu uimahalliin.

Meillä samanikäinen on niin tarkka siitä mitä pukee, että on suuri riski että vieraan ostama vaate jäisi käyttämättä. Kuten mummun ostama Hannah Montana oloasu... Mummu-raasu oli vielä myyjältä kysynyt suosituksia ja tämä oli ehdotus. Meidän tytön luokalla Justin Bieber ja Hannah Montana sekä Harry Potter ovat suorastaan kirosanoja, juuri siksi kun ovat niin "ilmiöitä", jotain varhaisteinikapinaa kai sekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja synttärit tuloillaan;26269329:
Voikohan Tiimarista ostaa lahjakorttia?

Kumpi paikka siis tiimari vai esim suomalainen kirjakauppa olis parempi vaihtoehto?
Tiimariin saa lahjakortteja. Minä tykkään Suomalaisen lahjakorteista, siellä ei tarvitse käyttää korttia kerralla, vaan voi ostaa osalla rahalla yhdellä kertaa ja käyttää loput vaikka toisella kertaa.

[QUOTE="vieras";26269407]Tiimariin saa lahjakortteja. Minä tykkään Suomalaisen lahjakorteista, siellä ei tarvitse käyttää korttia kerralla, vaan voi ostaa osalla rahalla yhdellä kertaa ja käyttää loput vaikka toisella kertaa.[/QUOTE]

Olipa hyvä tietää toi että suomalaiseen lahjakorttia ei tartte kerralla käyttää. Ehkä kallistun sitten tuon suomalaisen puoleen.

Yhteistyössä