12h unta putkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
olipa aika kokemus. kyllä piti kelloa aamulla katsoa kahteen kertaan kun se näytti 10.30 :snotty: kohta täytyy lyödä sauna tulille ja alkaa miettiä mitä sitä illaks laittaa päällensä. vielä on suunnitelmat vähän auki sen suhteen et missä sitä iltaa istutaan :D mitäs muut touhuaa tänään?

mihis meet illalla?
joo mulla oli 9 herätys mutta tyttä tuli herättää puol 11
että melkein 12 tuntia tuli nukuttua täälläkin.

tais olla lapsillakin univelkaa kun noin myöhään heräs =)

me menään mun veljen kihlajaisiin tässä päivällä

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mihis meet illalla?
joo mulla oli 9 herätys mutta tyttä tuli herättää puol 11
että melkein 12 tuntia tuli nukuttua täälläkin.

tais olla lapsillakin univelkaa kun noin myöhään heräs =)

me menään mun veljen kihlajaisiin tässä päivällä

joko ollaan kaveriporukalla meillä tai jonkun muun tykönä ja sit suunnataan yöllä baariin, tanssijalkaa jo vipattaa ja poppi soi :D lapset on tukiperheessä tän viikonlopun. eilen olivat käyneet metsäretkellä ja leiponeet pullaa. =) on lapsillakin nyt vähän erilaista puuhaa kun tukiperheessä on sijoitettuna suurin piirten saman ikäinen lapsi kuin mun kuopus ja yhtenä tukilapsena on pojan kaa samoja ikiä oleva poika. puuhaa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
=) kiva että teille tarjottu tuollaista.
siksi kun olet yksinhuoltaja,eikä apua?

itse otin tukeperheen siinä vaiheessa puheeksi kun tapaamiset oli loppu kokonaan lasten ja isän väliltä. aika nopeasti se sit löytyikin. nyt meillä on sit lapset tukiperheesä kerran kuussa ja isä tapaa lapsia onneksi nykyään kerran viikossa.

:laugh: Yövuoroo on tehny jo 4 viikkoa,kun sairaslomalla porukkaa töissä.Muutaman päivänä ollu menoja,ja kun äiti ollut kaverina täällä meillä,niin miehen kanssa heti töiden jälkeen lähetty liikkeelle,niin unet jääny vähiin.TO-pe yönä menin 1.00 töihin ja en kerenny töiden jälkeen nukkua.Piti sit vero ja päivähoitotoimisossa käydä,että kerkee hommata lippuset ja lappuset.Sit haettiin äiti ja vietiin junalle.Kauppaan ja kotiin ja kello olikin jo 17.Sanoin ukolle et meen nukkuun hetkeksi ja taan sit pojille vohveleita iltapalaksi.Heräsin yhdessä välissä kun iskä huuti polille et hiljaa äiti nukkuu.Heräsin tänään ja oli lentää perseelleen kun keittiöön menin.Kello oli 12.30.
OLIN NUKKUNU 18 TUNTIA!En siis ikinä olis uskonu ,että ihminen voi nukkua tuommoista aikaa.Univelkaa on kyllä kerenny kasautuun töihin menon jälkeen melkonen määrä,eikä lasten sairastelu yhtään helpottanu asiaa ja kun lapset oli tarhasta nyt lomalla,kun äiti oli täällä,niin eihän siitä töiden jälkeen nukkumisesta oikeen mitään tullu.
SALDO:pää kipee ja niskat jumissa ja väsyttää kahta kauheemmin.Pitää hakee lisää kahvia et pysyy iltaan pystyssä,niin ja tekeen nyt niitä vohveleita muksuille =)

Yhteistyössä