.

Mä alotin vuoden alussa, ihan vaan pienentämällä ruoka-annoksia, lisää kasviksia mukaan. Kaikki herkut pois( karkit, pullat, suklaa), juon enemmän vettä. Liikuntaa en kummemmin harrasta ja nyt jo huomaa vaatteista että on jostain päin kutistunu. Toivottavasti jaksaa kesään asti tätä!

Laihdutan. Liikkumalla ja vähentämällä syömistä. Kävelemällä olen kulkenut nyt viime aikoina kouluun edes takainen matka on n. 8 km. Lisäksi päivittäiset lenkit koiran kanssa. Itsekurilla siis laihdutan eli pakottamalla itseni liikkumaan ja jättämällä herkut syömättä. Tänäänkin kävin jädeautolla, mutta jädet saa olla pakkasessa ihan rauhassa minulta.

hei
kerron itsestäni tuolla toisessa ketjussa nimeltä -15kg ja suklaarasia, olen sen ketjun ap. en vain surkimus osaa linkittää *nolo*
haluan tsempata kaikkia jotka yrittää keventyä. se onnistuu kun tahtoo ja toisten kannustus auttaa aina!

vieras
Laihdutan laskemalla kaloreita ja harrastamalla päivittäin vähintään 30 minuuttia liikuntaa. Nyt on neljäs viikko menossa mutta paino on tippunut vain -500 grammaa. Jotenkin motivaatio uhkaa loppua. Sokerit lopetin kans heti kerralla ja himo ei ole tullut. Nykyisin viinirypäleet ja vihreät omenat maistuu ihan taivaalliselta :p

En laihduta, mutta yritän elää terveellisemmin, jätin mm. maitosuklaan kokonaan pois ja vaihdoin tummaan. Kasviksia, paaaljon kasviksia ja nyt aloitin pilateksen =) Ei mulla ylipainoa ole, pikemminkin alipainoinen olen aina ollut, mutta kroppa sais olla terveempi ja paremman näköinen.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laihdutan laskemalla kaloreita ja harrastamalla päivittäin vähintään 30 minuuttia liikuntaa. Nyt on neljäs viikko menossa mutta paino on tippunut vain -500 grammaa. Jotenkin motivaatio uhkaa loppua. Sokerit lopetin kans heti kerralla ja himo ei ole tullut. Nykyisin viinirypäleet ja vihreät omenat maistuu ihan taivaalliselta :p
varo paljon viinirypäleitä popsit. Ovat kuulemma lihottavaa tavaraa, täynnä hiilareita. samoin kuin ompuissa on niitä paljon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varo paljon viinirypäleitä popsit. Ovat kuulemma lihottavaa tavaraa, täynnä hiilareita. samoin kuin ompuissa on niitä paljon.
71 kaloria on omenassa ja samoin 1 desilitrassa viinirypäleitä :)

Mä yritän kanssa vähän miettiä mitä syön. Tarkoituksena olis saada ainakin 15 kiloa pois, mielummin vähän enemmmänkin. Toi on vaan se ykköstavoite.
Mä kävelen aamuin illoin töihin, matkaa tulee n. 8 km. Toki kotimatkasta lintsaan vähän, koska hyppään kyllä mielelläni auton kyytiin että pääsen joskus tuon tytön kanssa iltasella kotiin.
Luistelu on yks mihin mä oon ihan kokonaan hurahtanut.

Yhteistyössä