sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
No mut myihän se kuitenkin 32tuumaisen laajakaistan lahjoitetaan palstallaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
ja oli se tänään toisellakin nikilläAlkuperäinen kirjoittaja Joanna:No mut myihän se kuitenkin 32tuumaisen laajakaistan lahjoitetaan palstallaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
![]()
No se on jäänyt multa huomaamatta!!Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:ja oli se tänään toisellakin nikilläAlkuperäinen kirjoittaja Joanna:No mut myihän se kuitenkin 32tuumaisen laajakaistan lahjoitetaan palstallaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
![]()
![]()
mikäs sua vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
Mä tiedän, että on miesAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:sitä mä oon itsekseni naureskellut jo. Eikä kovin köyhäkään taida olla nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Oot näköjään palannut kuvioihin... tälläkertaa naisena![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel