120cm sängyn omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
tarttisin apua ku miehen kans päädyttiin hankkimaan 120cm sänky kun makkari on tosi pieni ja mahtuuhan sitä tuossakin nukkumaan, no asia siis sellanen, että jos laitan helmalakanan siihen runkopatjan päälle niin mikä lakana ja koko toimii parhaiten petauspatjan kanssa?
Ja minkä kokoinen päiväpeite pitää olla tuon helmalakanan kans?

Meillä ei käytetä helmalakanaa ollenkaan ja aluslakanat ovat lähes kaikki 120 senttiseen sänkyyn tarkoitettuja, taitaa olla pari leveämpääkin.
Ja me ainakin ollaan ihan normaalikokoisia ihmisiä, mutta tykätään nukkua aina ihan kiinni toisissamme. Tuplapeitekin on kaapissa, kun yhden hengen peite riittää meille loistavasti. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 08:22 Tämätyttö kirjoitti:
Meillä ei käytetä helmalakanaa ollenkaan ja aluslakanat ovat lähes kaikki 120 senttiseen sänkyyn tarkoitettuja, taitaa olla pari leveämpääkin.
Ja me ainakin ollaan ihan normaalikokoisia ihmisiä, mutta tykätään nukkua aina ihan kiinni toisissamme. Tuplapeitekin on kaapissa, kun yhden hengen peite riittää meille loistavasti. =)

mä haluan ehdottomasti sen helmalakanan ku pääsen tuosta vanhasta sängyn rotiskosta eroon :D

kyllä tuohon hyvin mahtuu ku on meillä ennenki ollu 120cm sänky miehen kans. Lapset ei enää sit oikeen mahdu väliin, mutta sehän on vaan positiivista :D (nuoremmalla taipumus aamuyön tunteina tulla viereen)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:06 Arkadian Ulla kirjoitti:
Helmalakana on vaaleansininen ja päiväpeitto valkoinen/haalean vaaleansininen, siinä on sellaista kohokuviointia.

tummempaa sinistä ostinki jo yhden helmalakanan ja olin ajatellu päiväpeittoonki sellasta. Meillä meri teema makkarissa niin sopisko tyylillisesti sellaseen se päiväpeitto?

v.php

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:17 piprane ema kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:14 Arkadian Ulla kirjoitti:

toi on kyllä kiva, mutta mä haluaisin oikeestaan sellasen jonku tikatun peitteen. mutta laita ny myyntiin vaikka huutikseen ku kuvakin tuli otettua :D
Onko sulla verhot jo valmiina? Haluatko verhot samaa sarjaa päiväpeiton kanssa? Meillä on nyt kodin ykkösestä ostettu tikattu päiväpeitto, ja samasta kuosista verhot, ei olleet kovin kalliit, mutta tosi nätit. Kannattaa katsoa sieltä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:21 Arkadian Ulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:17 piprane ema kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:14 Arkadian Ulla kirjoitti:

toi on kyllä kiva, mutta mä haluaisin oikeestaan sellasen jonku tikatun peitteen. mutta laita ny myyntiin vaikka huutikseen ku kuvakin tuli otettua :D
Onko sulla verhot jo valmiina? Haluatko verhot samaa sarjaa päiväpeiton kanssa? Meillä on nyt kodin ykkösestä ostettu tikattu päiväpeitto, ja samasta kuosista verhot, ei olleet kovin kalliit, mutta tosi nätit. Kannattaa katsoa sieltä!

verhot mulla jo löytyy ja siksikin vähän mietittävä millanen peite sit sopii sen kanssa :)

Mä olen ostanut niitä pussialuslakanoita, pysyy hyvin paikoillaan. Päiväpeitto on 160 leveeseen sänkyyn tarkoitettu. Tohon kun on itse laitettu korkeammat jalat. Helmalakanaa ei ole, mutta kaapissa pitäis olla v.pun mun nuoruudelta.
Tarkoitus on kyllä ostaa isompi.