12-vuotiaalle tytölle synttärilahja??

Auttakaa, kummitytön synttärit meni jo mut en haluu vaan hätsynpikaa jotain ostaa. Mitä sen ikänen tahtoo? Tartteis saada paketti postissa perille kun asuu itä-suomessa ja minä tampereella. Eli yhessä tekeminenkään ei nyt käy :(
 
Lahjakortti on ok, niinkuin edelliset vastasi.
Toinen on jos tiedät että tytöllä joku "intohimoinen harrastus" eli siihen liittyvää. Meillä neiti 12v, kaikki mikä liittyy hevosiin on odotettu loistolahja :D
Raha myös toivottua, vaikka voi tuntua tylsältä niin ei sitä tuon ikäisestä lapsesta ole, saa valkata mitä itse haluaa :)
 
vierailija Wilma
Itse toivoisin meikkejä tai kosmetiikka tuotteita. Raha kuulostaa tylsältä mutta jos lähdette vaikka shoppailemaan niin voit siellä sitten maksaa jotain ja sanoa että mä maksan sun synttärilahjana tän ja vaikka tänkin. Jos se on ehdoton ei se raha niin leffaliput kahdelle menisi varmasti käyttöön.
 
vierailija
Itse toivoisin meikkejä tai kosmetiikka tuotteita. Raha kuulostaa tylsältä mutta jos lähdette vaikka shoppailemaan niin voit siellä sitten maksaa jotain ja sanoa että mä maksan sun synttärilahjana tän ja vaikka tänkin. Jos se on ehdoton ei se raha niin leffaliput kahdelle menisi varmasti käyttöön.
eiköhän lahja ole mennyt jo 5v sitten jo perille.Tyttö on nyt jo 17v.
 

Yhteistyössä