12 v ja miehen epäillään harrastaneen seksiä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiesu, en kyllä nyt yhtään ymmärrä mitä haet tuolla kysymykselläsi..?
Tarkoitin sitä, että maikkarin sivuilla sanottiin tytön olleen itse suostuvainen seksiin, mutta en silti todellakaan hyväksy miehen tekoa!
Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pystyä vetämään rajat, jos ja kun tuon ikäinen lapsi ei varmasti ole ymmärtänyt mihin on ollut ryhtymässä.
Nimenomaan lapsi harjoittelee oman viehätysvoimansa käyttöä, mutta aikuinen on se, jonka täytyy ymmärtää mikä on sallittua ja mikä ei!!!

Kamalaa! Itse en olisi 12v ollut vielä edes murrosiässä, saati kiinnostunut pojista ym.. Yöks.
Toivottavasti oma tytär ei tuossa iässä vielä tee mitään lähelläkään tuollaista! En kyllä ymmärrä missä tuon tytön vanhemmat on muutenkaan olleet!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kiesu, en kyllä nyt yhtään ymmärrä mitä haet tuolla kysymykselläsi..?
Tarkoitin sitä, että maikkarin sivuilla sanottiin tytön olleen itse suostuvainen seksiin, mutta en silti todellakaan hyväksy miehen tekoa!
Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pystyä vetämään rajat, jos ja kun tuon ikäinen lapsi ei varmasti ole ymmärtänyt mihin on ollut ryhtymässä.
Nimenomaan lapsi harjoittelee oman viehätysvoimansa käyttöä, mutta aikuinen on se, jonka täytyy ymmärtää mikä on sallittua ja mikä ei!!!

nimenomaan näin.

Aina kun puhutaan seksistä ja siitä onko henkilö kypsä sitä harrastamaan pitäisi ottaa huomioon se, onko henkilö kypsä vastaamaan tekojensa seurauksista, tässä tapauksessa kypsä äidiksi/keskeyttämään raskautta(12v saattaa salata koko asian tai ei edes tajua olevansa raskaana) mikäli seksistä seuraa raskaus.
silloin kun toinen osapuoli on vielä aikuinen mies joka takuulla tietää ettei nuori tyttö voi ottaa vielä vastuuta tuollaisista asioista, teko on tuomittava oli se tapahtunut kenen aloitteesta tahansa, vaikka molemmat olisivat suostuvaisia. Jonka lisäksi tosiaan nuoret tytöt testaavat viehätysvoimaansa ja useimmilla on niin että aikuisella on heihin melko lailla auktoriteettiakin joten vapaahtoisuuskaan ei välttämättä ole vapaaehtoisuutta vaan manipuloinnin tulos.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
KUINKA MONI HYVÄKSYISI OMAN TYTTÄREN SEKSTAILEVAN JO 12v ?? juu minä en.

no mie oon 14v aloittanut, ei ole mitään ongelmia, traumoja aiheuttanut... ei toki ole suotavaa aloittaa liian nuorena mutta jotkut nyt vaan niin tekee, esittää vanhempaa kuin onkaan ja ihan itse siihen seksiin tekevät aloitetta...

itselleni ei olisi tullut edes mieleen harrastaa seksiä 12 vuotiaana!!

muutenkin tuntuu että koko ajan nuoremmat ja nuoremmat alkaa käyttään huumeita,ryyppään,polttaan ja harrastaan seksiä. Pelottaa oikeen millanen tää maailma mahtaa olla 10 vuoden päästä kun oma tytär on siinä iässä! :/

Vaikea tapaus. Ehdottomasti väärin, että 12v on mukana seksissä täysin tuomittavaa. Toisaalta eihän olosuhteet ole taaskaan tiedossa, joten mistä tietää vaikka tuo 12v on ollut huomattavasti vanhemman oloinen ja kokeillut rajojaan ja valehdellut ikäänsä. Ei tee teosta silti hyväksyttävää, mutta ei välttämättä ole ollut kyse siitä että tuo 20v olisi tieten tahtoen halunnut olla pedofiili. Mun mielestä siinä on suuri ero kuitenkin. Okei naivia ehkä ajatella edes, että tuo 20v ei olisi tajunnut tytön oikeaa ikää...

Niinhän sitä sanotaan, että tyhmyydestä kärsitään maailmassa enemmän kuin tahallisuudesta, ei voi todellakaan tietää kummasta tässä on kyse. Todella ikävä asia tytölle kuitenkin, "suostuvaisuudesta" huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:
Okei naivia ehkä ajatella edes, että tuo 20v ei olisi tajunnut tytön oikeaa ikää...
Voi se iän arvioiminen olla kovin vaikeaa joskus, varsinkin jos henkilö itse väittää olevansa eri ikäinen kuin on. Siskokin alkoi saada ihan aikuisilta miehiltä huomiota jo 12-vuotiaana, oli silloin jo yli 170 cm pitkä ja C-kupillinen, niin näytti vanhemmalta kuin oli, ihan perusfarkuissa ja isossa villapaidassakin, ilman mitään meikkiä. Muutama tuttavuutta tekemään tullut mies kyllä lähti kovaa vauhtia kun sisko kertoi oikean ikänsä... ja niinhän sen pitäisi ollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mutta jos "mies" oli 20-vuotias, niin ei se nyt niin suuri ikäero välttämättä ole..

:o Ai miten niin ei ole suuri ikäero?! 12v on vielä ihan lapsi ja 20v aikuinen mies! 12-vuotiaan ei kuulu harrastaa seksiä vielä moneen vuoteen minkään ikäisen kanssa. Mutta toi sun viestihän oli onneksi ihan provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ei todellakaan ole miehen päänupissa kaikki palat paikallaan,
kun edes katselee tuon ikäistä tyttöä sillä silmällä!
Aivan lapsi vielä monta vuotta...
Tytön "vapaaehtoisuuden" ei pitäisi tämmöisessä tapauksessa olla lieventävä asianhaara.

Luulen että tuo oli enemmäkin kännisekoilua jolla ikävä käänne sitten.
Aika rajulta kuulostaa kyllä tuo tytön ikä :(

Kukaan tervepäinen mies ei tekisi tuollaista, oli sitten miten humalassa tahansa! Tuo mies on täysin pipi päästään ja humala on vain poistanut häneltä estot toteuttaa sairaita mielihalujaan. :x

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Ei todellakaan ole miehen päänupissa kaikki palat paikallaan,
kun edes katselee tuon ikäistä tyttöä sillä silmällä!
Aivan lapsi vielä monta vuotta...
Tytön "vapaaehtoisuuden" ei pitäisi tämmöisessä tapauksessa olla lieventävä asianhaara.

Luulen että tuo oli enemmäkin kännisekoilua jolla ikävä käänne sitten.
Aika rajulta kuulostaa kyllä tuo tytön ikä :(

Kukaan tervepäinen mies ei tekisi tuollaista, oli sitten miten humalassa tahansa! Tuo mies on täysin pipi päästään ja humala on vain poistanut häneltä estot toteuttaa sairaita mielihalujaan. :x

tai sitten tyttö on näyttänyt vanhemmalta kuin oikeasti on, valehdellut ikänsä etc. mie tiiän kokemuksesta että niin tapahtuu...

Jotenkin mietin sitä, että tuon ikäinen lapsi, 12 vuotias, puhuu ihan lasten juttuja tai ainakin ihan lapsellisesti. Ihmetyttää, että meneekö ihmiset heti vaan sänkyyn ottamatta selville edes sen toisen ikää ja tutustumatta sen kummemmin? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotenkin mietin sitä, että tuon ikäinen lapsi, 12 vuotias, puhuu ihan lasten juttuja tai ainakin ihan lapsellisesti. Ihmetyttää, että meneekö ihmiset heti vaan sänkyyn ottamatta selville edes sen toisen ikää ja tutustumatta sen kummemmin? :/

kyllä, tai sitten valehdellaan asioista, pidetään keskustelu sellaisissa asioissa joista tietää jotain.. vanhempien sisarusten kokemuksia voi käyttää hyväkseen, telkkarista opittuja juttuja.. ja lisäks kun mullakin on esim. muutama kaveri joiden jutut on humalassa oikeasti 15v tasolla vaikka ikää löytyy 27 joten ei se ikä tarkoita että jutut olis fiksuja tai toisinpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:

kyllä, tai sitten valehdellaan asioista, pidetään keskustelu sellaisissa asioissa joista tietää jotain.. vanhempien sisarusten kokemuksia voi käyttää hyväkseen, telkkarista opittuja juttuja.. ja lisäks kun mullakin on esim. muutama kaveri joiden jutut on humalassa oikeasti 15v tasolla vaikka ikää löytyy 27 joten ei se ikä tarkoita että jutut olis fiksuja tai toisinpäin...

Ei, kyllä mä oon ton ikästen kanssa sen verran puhunut, että kyllä sen puheesta huomaa sen iän. Vaikka lapsella olisi kuinka paljon tietoa, niin tavasta puhua ja käsitellä ajatuksia huomaa, että toinen on lapsi. En löydä mitään selitystä sille, että noin käy.

Ei, kyllä mä oon ton ikästen kanssa sen verran puhunut, että kyllä sen puheesta huomaa sen iän. Vaikka lapsella olisi kuinka paljon tietoa, niin tavasta puhua ja käsitellä ajatuksia huomaa, että toinen on lapsi. En löydä mitään selitystä sille, että noin käy.

niin, no kaiksita ei huomaa, rtai sitten oletetaan että se tyttö olis muutaman vuoden vanhempi.. esim 14-15v
siis en mie hyväksy että aikuiset ihmiset sekaantuvat tarkoituksella noin nuoriin tyttöihin, mutta tiedän vain faktaksi että yleensä se on se tyttö joka johtaa tarkoituksellisesti harhaan, ja se ei ole vaikeaa jos mies on humalassa.. ei aina, mutta yleensä tilanne on sellainen jossa tyttö itse tietää mitä tekee ja vie meistä kuin pässiä narusta..
selvinpäin oleva mies ei välttämättä tuohon lankea mutta humalassa oleva..

niin, no kaiksita ei huomaa, rtai sitten oletetaan että se tyttö olis muutaman vuoden vanhempi.. esim 14-15v
siis en mie hyväksy että aikuiset ihmiset sekaantuvat tarkoituksella noin nuoriin tyttöihin, mutta tiedän vain faktaksi että yleensä se on se tyttö joka johtaa tarkoituksellisesti harhaan, ja se ei ole vaikeaa jos mies on humalassa.. ei aina, mutta yleensä tilanne on sellainen jossa tyttö itse tietää mitä tekee ja vie meistä kuin pässiä narusta..
selvinpäin oleva mies ei välttämättä tuohon lankea mutta humalassa oleva..

Kyllä täytyy olla vähäsen tyhmä mies. Ton takia kannattas edes ensin tutustua, ennenku jakaa sitä limaansa.

Yhteistyössä