????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mii26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mii26

Jäsen
14.09.2008
384
0
16
Aiheena iänikuinen terolut! Oon selannu vaikka kuin monta foorumia läpi, mutta vastausta kysymykseeni en ole löytänyt Eli help me, please.. Lääkäri on määrännyt Terot epäsäännöllisiin menkkoihin. Yleisesti puhutaan, että jos ottaa terokuurin ennen ovista, niin ne estää sen! Olis siis syytä ottaa kierron 15-24pv. MUTTA kun mun ovulaatiosta ei ole mitään käsitystä, heti piti vaan alkaa popsimaan.. mistä ihmeestä voin tietää, etten nyt sit mennyt estämään ovulaatiota???? Raskautta niin kovasti toivotaan.. kaikki tuntuu menevän ihan päin persettä.. Mulla on lisäks diabetes ja d-lääkäri ja gyne antaa ihan erilaisia neuvoja Nyt olen syönyt yhden terokuurin, aloitin kierron 55.pv. 4 pv kulunut, ei menkkoja. Ennen kuuria tein kolmen vkon ajan 1 raskaustestin viikossa (kun niitä menkkoja ei siis kuulunut). Eli plussauksesta ei toivoa.. Sitä vaan pelkään ihan hulluna, et jospa tuo 55pv ei sit ollutkaan otollinen ajankohta kuurin aloitukselle???? Milloin se sit olis pitänyt ottaa.. 15.pv???? Help, help! Tässä tulee jo hulluksi..

Niin.. siinä ois kai ideana että kun saadaan seuraava vuoto tulemaan aiemmin, niin seuraava oviskin tulis sit aiemmin ja oikeeseen aikaan.. ? Eli voi olla että eka ovis nyt estyy mutta sitten pitäs alkaa tulla jo säännöllisemmin! Eihän niistä sitten oikein pisemmän päälle hyötyä oo kierron säännöllistämiseen jos alottaa miten sattuu?
Oliko puhetta clomeista alkukiertoon..? En kylläkään tiedä diabeteksestä, mitkä lääkkeet sopii sen kanssa..

Eli siis tää eka kierto on jo ryssitty? Ajattelin, et jos ne menkat sieltä alkas niin voisin koittaa tikuttamalla saada selville ovis ajankohdan.. onko siis järkeä? Gyne käski aloittaa toisen kuurin tasan 2 vkoa ekasta kunnon vuotopäivästä (jota siis ei ole kuulunut..) Eli ovis täytyisi tapahtua ennen kun 2 vkoa kuluu umpeen.. muuten estän sen teroilla..? Terot ei ole mitenkään säännöllisesti käytössä.. nyt siis on vaan nää 2 kuuria joista enää toinen jäljellä. D:n ei pitäisi vaikuttaa asioihin.

muoks: clomeista ei ole ollut mitään puhetta.

No nyt kun seuraavat menkat alkaa niin alota sitten lääke kp15, vaikkei oviksesta ois ollu merkkejä. Seuraavassa kierrossa sitten voisit bongailla tarkemminkin o-testeillä ja jollei sittenkään näy kp15 mennessä minkäänlaista, heikompaakaan toista viivaa (kontrolliviivaa hailakampikin viiva voi tarkottaa että ovulaatio on tapahtunu!) niin soittaa lääkäriin ja kysyä miten edetä, alottaako taas lääkkeen säännöllisesti vai kuinka. Näin mä tekisin! :)

Yhteistyössä