Aiheena iänikuinen terolut! Oon selannu vaikka kuin monta foorumia läpi, mutta vastausta kysymykseeni en ole löytänyt Eli help me, please.. Lääkäri on määrännyt Terot epäsäännöllisiin menkkoihin. Yleisesti puhutaan, että jos ottaa terokuurin ennen ovista, niin ne estää sen! Olis siis syytä ottaa kierron 15-24pv. MUTTA kun mun ovulaatiosta ei ole mitään käsitystä, heti piti vaan alkaa popsimaan.. mistä ihmeestä voin tietää, etten nyt sit mennyt estämään ovulaatiota???? Raskautta niin kovasti toivotaan.. kaikki tuntuu menevän ihan päin persettä.. Mulla on lisäks diabetes ja d-lääkäri ja gyne antaa ihan erilaisia neuvoja Nyt olen syönyt yhden terokuurin, aloitin kierron 55.pv. 4 pv kulunut, ei menkkoja. Ennen kuuria tein kolmen vkon ajan 1 raskaustestin viikossa (kun niitä menkkoja ei siis kuulunut). Eli plussauksesta ei toivoa.. Sitä vaan pelkään ihan hulluna, et jospa tuo 55pv ei sit ollutkaan otollinen ajankohta kuurin aloitukselle???? Milloin se sit olis pitänyt ottaa.. 15.pv???? Help, help! Tässä tulee jo hulluksi..