Toi maalikauppa voisi olla hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Vautsi! Voisikohan sen ensin hioa ja sit maalikaupassa kysyä neuvoa, et kannattaisko maalata, lakata vai mitä tehdä. Tulisi varmasti upea jos sen saisi kunnostettua ja olisi taatusti tunnearvoa.
KääkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kiva sävy tikkurilan vanhanajan värikartasta. Voin sanoa et maalinpoisto on tuskaaViime kesänä poistin vanhasta keinutuolista mustaa maalia 4 viikkoa, maalinpoistoaineella, kuumailmapuhaltimella ja hiomalla.
Toivottavasti siinä ei oo ku yks kerros maaliaAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:KääkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kiva sävy tikkurilan vanhanajan värikartasta. Voin sanoa et maalinpoisto on tuskaaViime kesänä poistin vanhasta keinutuolista mustaa maalia 4 viikkoa, maalinpoistoaineella, kuumailmapuhaltimella ja hiomalla.
noh, mullahan ei oo kun aikaa
![]()
Tärkeintä on vaan se hilseilevä vanha maali saatava pois ei haittaa jos sitä piukassa olevaa jää kun ei se näy etenkin jos pari kertaa maalaa uudella.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:|O |O |O
mä oon koko päivän hionu tota maalia ja raapinu sitä, silti vielä törkeesti hommaa jäljellä.
Millä pirulla se loppu irtoo? Haittaako jos sinne jää alle vähän maalia, kun mä joka tapauksessa sen aion maalata uudelleen?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel