Hei vaan!
Onnea kaikille nimen saaneille! :flower: Tosi kivoja nimiä ootte mukeloille antaneet! Tuo Vennu oli minullekkin ihan uusi tuttavuus.
Meillä oli myös ristiäiset itsenäisyyspäivänä, Aapelia ei meidänkään 'Aapelista' tullut, oikea nimi jääköön salaisuudeksi.
Aapeli teki ristiäisissä juuri sen mitä pelkäsinkin, juuri kun kaste päättyi, pikkuherra kolmen päivän panttauksen jälkeen täytti vaippansa niskaa myöten kakalla... Se niistä ristiäiskuvista B)
Onneksi tuo tavara irtosi sappisaippualla ja valkea puku on taas valkea =) Pitää niitä kuvia ottaa jonain päivänä kun jaksaa tuon epelin pukea siihen uudestaan.
Meillä mennään täysimetyksellä, pulloa ei edes huoli vaikka kuinka yritän. Tiedä sitten pitäisikö kokeilla antaa pullosta korviketta, jos sitten joisi, pääsisi itsekin hetkeksi hengähtämään näistä kotiympyröistä.
Eilen ja tänään on tuntunut ettei maitoa oikein tule
Johtuukohan tuo sitten siitä kiireestä, minkä Luminkakin mainitsi. Pitää nyt yrittää tankata vettä ihan kunnolla.
Tuohon
vaippaihottumaan meillä esikoisella auttoi ilmakylvyt ja talkki. Sinkkivoide vain pahensi asiaa.
Yöt mennään vaihtelevin rytmein. Joskus herää vain kahdesti tankkaamaan, toisinaan neljästi. Ja ne ihanat masuvaivat ja ähinät sekä esikon heräilyt siihen päälle, niin melko sippinä ollaan.
Esikko 1,5v. nukkuu vain tunnin päikkäreitäkään, ei paljoa ehdi päivän aikana itse levähtämään.
Meillä myös
mies hoitaa muksuja töistä tullessaan. Hänellekkin jää yleensä tuo esikon vetovastuu. Öisin mies nousee esikon kitinöihin, minä hoidan poitsun.
Tosi kivasti osallistuu kaikkeen. Kotihommat on oikeastaan kaikki minun kontollani ja ihan siitä syystä, että teen siistimpää jälkeä
Ruokaa kyllä mies laittaa. Ihana ukko :heart:
Se siitä omasta rauhasta, poitsu ei rauhoitu, tulenpa jatkamaan myöhemmin jos muistan..