10v kengän nro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puolen vuoden päästä tyttö täyttää 10, kengän koko 35-36.

Se on ihan hirveän yksilöllistä se jalankasvu ja on kiinni myös siitä kuinka isojalkaisia vanhemmat on ja koska heillä on ollut kasvupyrähdys jaloissa.

Parempi on ettei arvostele tai pidä meteliä. Sille kun ei voi mitään.

[QUOTE="vieras";26119128]paljonko tyttärelläsi on painoa?[/QUOTE]

jaa...en tiedä yhtään. ton pituuden tiedän vaan koska olen samanpituinen itse. :D katotaan kun on kouluterkkari ens viikolla. veikkaisin jotain 55-58 väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26119132:
jaa...en tiedä yhtään. ton pituuden tiedän vaan koska olen samanpituinen itse. :D katotaan kun on kouluterkkari ens viikolla. veikkaisin jotain 55-58 väliltä.

kysy häneltä, paljonko itse painat?

[QUOTE="hanna";26119144]kysy häneltä, paljonko itse painat?[/QUOTE]

joo varmaan kysyn. kylillä toi hiippaa tällä hetkellä, enkä aio soittaa. :D kuten sanoin, terkkari sillä on ens viikolla. sen näkee sitten.

muistelen että kasvupyrähdyksessä jalka kasvaa ensin, kasvupyrähdyksen jälkeen ei kasva enää jalka niinkuin ei muukan kroppa. 10v tytöllä saattaa kasvupyrähdys olla jo kohta alkamassa..

Miten aina näihin pinoihin pompsahtaa keskiarvoa suurempien lasten vanhemmat??

No asiaan.. Kesällä 10v täyttävällä on jalka 34-35. Pituutta n. 136cm.

Jaa-a. Mut jos lohduttaa, tätä kymmenvuotiasta pari vuotta nuoremmalla pikkusiskolla jalan koko on 31. Eli varmaankin keskiarvoa pienempi, pituutta tytöllä 127 cm. Huvittaa kyllä kun vierekkäin on pojan nelikymppiset kanootit ja tytön pikku sirot kengät (mutta hyvä näin päin :D).

Yhteistyössä