10kk kävelijä ja kumisaappaat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mitä olette käyttäneet lapselle joka kävelee 10kk ja kengänkoko on jotain 19-20 sadesäällä? Lapsi on hoidossa ja tartteis jotain keksiä, kun en tunnu niin pieniä kumisaappaitakaan löytävän mistään..

Osta varrelliset gorelenkkarit. Kun saa tarroilla kiinni niin koko 20 menee varmaan hyvin ja mahtunee koko syksyn. On niitä tosin pienempiäkin. Noita pieniä gorekenkiä on usein alennuksella. Jos lähellä on kannattaa aktsastaa halonen ja sokos.

Alkuperäinen kirjoittaja almiina:
Osta varrelliset gorelenkkarit. Kun saa tarroilla kiinni niin koko 20 menee varmaan hyvin ja mahtunee koko syksyn. On niitä tosin pienempiäkin. Noita pieniä gorekenkiä on usein alennuksella. Jos lähellä on kannattaa aktsastaa halonen ja sokos.

Ok, oon nähny cittarissa olevan tällä hetkellä lasten goreja -50% alessa.. Meneekö ne talvenkin vai ostanko vielä erikseen talvisaappaat ja vuorelliset kumisaappaat..?
Oon ihan hukassa mitä kaikkea täytyy olla, eka lapsi nääs :D

Mulla olis pienet kumpparit vailla uutta käyttäjää, koko on 20. Kumppareilla on pienen kyllä aika vaikea kävellä, kun nilkka ei pääse taipumaan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja almiina:

Ok, oon nähny cittarissa olevan tällä hetkellä lasten goreja -50% alessa.. Meneekö ne talvenkin vai ostanko vielä erikseen talvisaappaat ja vuorelliset kumisaappaat..?
Oon ihan hukassa mitä kaikkea täytyy olla, eka lapsi nääs :D

Talvigoret ovat sitten erikseen. Välikausikengissä on ohuempi vuori ja vain pieni varsi, ovat sellaista nilkkurimallia.

Yhteistyössä