.....

Eikös sulla kohta tule ensimmäinen neuvola käynti? Itellää mulla tuli oisko ollu 8+3 eka neuvola.. vitsi et se oli jännää ja siel vast tajus et on oikeesti raskaana ku saa kaiken maailman lippuja ja lappuja ja äitiyskortin :)
 
meikä oottaa innolla vaa synnytystä (ja kauhulla).. Pesin eilen vaunujen osia ku hais vähä ummehtuneelle ku on ollu varastossa odottelemas :) tänää ois tarkotus pestä kaikki vaavan vaatteet että on sitte puhtaina ku se tulloopi maailmaa.. Mulla seuraava neuvola on.. hmm.. oiskos ollu 23.7 ku ne alkaa nyt tiheentymää ku tähän mennessä aika harvakseltaa on ollu.. ei kannata syödä mitää makeaa edellisen iltan tai sinä aamuna ku neuvola on ku ne ottaa joka kerta pissanäytteen niin kerran menin syömää suklaamunan just aamulla niin sokeri jotkuu arvot oli plussal.. =)
 
Hyvä tietää, ettei ala aamusin karkkia mässäilee kun neuvolaan menee :D Toivotaan että sinun synnytys menee sitten hyvin kun on sen aika =) Kyl minuu itteäniki pelottaisi se ja varmaan alkaaki enemmän jännittää ku lähemmäs sitä tullaan :p Ootkos hankkinu vaaville kovasti vaatteita? =) Mul on jo niin paljo etten ees tiiä minne niit koht laitan :D Oon säästelly siskon lasten pieniä vaatteita ja ostellu välillä, kun on joku söpö vaate tullu vastaan :p ja koko aika tekis miel vaan ostaa lisää.. :LOL:
 
Oon joo saanu tutun lapsen vaatteita ja kuulemma 2jätesäkillistä vielä saadaan :) Oon ostellu kans.. oon yrittänny vältellä lastenvaatekauppoja ku aina sielt tulee jotaa ostettuu ku menee sinne vaikka ei aina tota rahaa oo niin hirveesti :D ootan vaa et sais jo pinnasängyn ja hoitopöydän ku saan tutulta nekii =)
 
No ei mee kauaa niin mullekkii pompsahtaa mukula ulos :heart: viel ois 10vk jälellä laskettuu aikaa :) ei millää jaksais oottaa.. Poikaa mullekkii kätilö ultrassa veikkas, ennen sitä jo oli tunne että poika sieltä tulee.. Pelottaa vaa toi synnytys ihan sairaasti.. mut eiköhän siitä selvitä =)

maha08 ja pontus rv 30
 
Mun rahoilla ei ainakaa uusina mitää osteltais :) sen verran tiukilla rahat :p Hei muuten Onkos teillä (tyttö-nen ja Mami90 ) koulutusta tai opiskeleeko kukaan missään? Ite valmistuin toukokuun lopussa vaatetusartesaaniks Haminasta :)
 
Ootkos Kotekolla opiskelemassa? Mulla on pari tuttuu sielä vaatetusalaa opiskelemas. Ite mun piti sinne lähtä silloin peruskoulun jälkee mut se ei alkanu sinä vuonna niin lähin haminaa opiskelemaa artesaaniks. Luojan kiitos et sain hoidettua koulun pois ennen ku vaava tulee en varmaan ois ikinä jaksan enää lähtä jatkamaa jos se nyt ois jääny kesken =) ajattelin kumminkii et jos parin vuoden päästä lukis toisen ammatin (jos jaksaa enää) tai sit vaa suoraa töihi :)
 
en oikein oo ihan varma.. ajattelin et päihde ja mielenterveys kiinnostais tai sitte joku metalliala.. en oikein tiiä viel.. mut saa nähä jaksaako sitte enää..:) teidän luokan aino on lähössä mun kans sit synnytyksee =) henkiseks tueks =)
 
moikka

olen vielä 1kk alle 20v äiti :D
eli vm. -88
mulla 2 lasta 2v tyttö ja 9kk poika
muutettiin metsolaan toukokuussa :)

olis mukava saada muitakin nuoria äitejä kavereiks täältä päin :)

mulle voi laittaa yv.tä
 

Yhteistyössä