: )

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
:eek: :eek: :eek: onhan paikkoja joihin tollasesta voi ilmoittaa
mietittiinkin että ilmoitetaan johonkin,mutta arvaavat kyllä että ollaan me jotka ilmoitti :whistle: naurattaa vielä että eukko pokkana oli selittänyt että kun heidän koira on joku sijoitusjuttu että kyllä kattovat minne koiran antavat ja tarkkaa on että huonoon perheeseen ei koiraa anneta :/
Mitä siitä jos tietää kuka ilmoittanut.Eipä tuo ole oikein koiraa kohtaan :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
:eek: :eek: :eek: onhan paikkoja joihin tollasesta voi ilmoittaa
mietittiinkin että ilmoitetaan johonkin,mutta arvaavat kyllä että ollaan me jotka ilmoitti :whistle: naurattaa vielä että eukko pokkana oli selittänyt että kun heidän koira on joku sijoitusjuttu että kyllä kattovat minne koiran antavat ja tarkkaa on että huonoon perheeseen ei koiraa anneta :/
Mitä siitä jos tietää kuka ilmoittanut.Eipä tuo ole oikein koiraa kohtaan :(
Ainahan tilanteessa voi esittää jotain mitä ei ole.Näköjään..

Pistää niin vihaksi tuollainen..

Meidän poika pian 4v. kanssa välillä kosktaa meidän koirille jos minä olen häntä komentanut/kieltänyt tms..
Saattaa purra koiraa korvista,potkasta,lyödä,huitoa sählymailalla jne..
Avaan jo valmiiksi sateen varjon,mutta olen tuollaisessa tilanteessa ikävä kyllä ottanut niskavilloista kiinni ja vienyt huoneeseensa..

^Kyllä meillä 1v 4kk likkaakin opetetaan joka päivä olemaan nätisti eläintemme kanssa. Parempi kieltää lasta nyt kun itkeä sitten kun koira puree saatuaan 28 niittiä lapsukaisen takia korvaansa.. :whistle:

Näitä perheitä on yllättävän paljon, jossa kakaroitten annetaan pitää elukoita leluina... |O .
Ei muuta kuin ilmoitusta poliisille tai paikalliselle eläinsuojeluvalvojalle. Tommosia kuspäitä (vanhemmat ) muuten ruotuun saada! :kieh:

FiiNes
Voi hiivatti! Multa on aikanaan ehkä lähdössä pentu sijoitukseen, ja tuollaisesta jos kuulisin purkautuisi sopimus tyyliin NYT EIKÄ HETI...

Meillä ei koirat pure lasta, mutta ei lapsikaan ole koskaan saanut kohdella meidän eläimiä huonosti! Leluja on huone pullollaan, eläimet ei ole leluja. Voi kun pääsisi tollaisten vanhempien kanssa vaihtamaan pari valikoitua sanaa...

Yhteistyössä