...

Jane-nette
Millaista laminaattia haluatte ja paljonko sitä tarvii.
kannattaa katsoa vähän netistä esmes rtv:n sivuilta hintoja ja muuta ensiapuun.
Mut kai sellanen on ihan helppo asentaa, ainaki mun mies ja isä sen laitto aika näppärästi.

Työäiti
Ota kosteuden ja kulutuksen kestävää. Tarjouseristä voi sellaista löytyä myös. Tarvit lisäksi askeleristemuovia ja varmaan uudet jalkalistat. Saha ja sahanteriä.

mulla on kestänyt keittiössä ja kylpyhuoneen oven edessä hyvin

Mä sanoisin hintahaarukaksi 5 - 50 ? / neliö. Ihan tosi paljon löytyy eri vaihtoehtoja ja pintakäsittelyitä.
Asennukseen tarvitaan lisäksi leikkuri ja sitten se muovi sinne alle. Mies vetäisi justiin kesällä koko taloon laminaatit täysremontin yhteydessä (osa tuli kyllä laatalla), joten on vissiin suht. helppoa asentaa.

silmukka80 harmaana
Viime kesänä päätin etten jaksa katsoa enään kusenkeltasta naarmu parkettia kun vaikka miten siivoaa niin huonokuntoinen lattia saa yleisvaikutelman näyttämään paskaiselta kotona.. ja marssittiin Ikeaan. Hiotaan joskus sitten alle jäänyt parketti kun lapset isoja..

Aateltiin että yhessä illassa nakutellaan n.100neliön kämppä uuteen uskoon..no näin ei käynyt. Olikin vähän vaikeampaa kuin oltiin kuviteltu ja vatsatautikin iski koko perheelle. No viikko elettiin sahanpurun ja kaaoksen keskellä mutta itseasiassa oli aika hauskaa remppailla ja touhuta yhdessä.

Lattia on ihana ja kohta vuoden vanhana edelleen kuin uusi.

Yhteistyössä