10 vuotta sitten treffipalstoilla n. 3/5 naisista vastasi viesteihini ja nyt Tinderissä n. 1/10

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eronneena kokemusta vailla ja uusi treffipalstalainen, mutta vaan yhdessä harrastukseen liittyvässä ryhmässä, naisia on jonoksi asti :love:

Harrastuksen luonteen vuoksi laatutaso on erittäin korkea molemmissa sukupuolissa
Mutta viestittelen vaan yhden kanssa kerrallaan, eka nainen oli vaan liian vanha
Toisen tapaan piakkoin, vaikuttaa jo tosi sopivalle
Ollaan puhuttu puhelimessa jo tunteja

Ap, etsi jos löydät vastaavan itsellesi sopivan ryhmän
 
Olen eronneena kokemusta vailla ja uusi treffipalstalainen, mutta vaan yhdessä harrastukseen liittyvässä ryhmässä, naisia on jonoksi asti

Harrastuksen luonteen vuoksi laatutaso on erittäin korkea molemmissa sukupuolissa
Mutta viestittelen vaan yhden kanssa kerrallaan, eka nainen oli vaan liian vanha
Toisen tapaan piakkoin, vaikuttaa jo tosi sopivalle
Ollaan puhuttu puhelimessa jo tunteja

Ap, etsi jos löydät vastaavan itsellesi sopivan ryhmän
Mikäs se sellainen harrastus on?:sneaky:
 
vierailija
Menestys Tinderissä miehen asemassa on kiinni viidestä seikasta. Kuvista, profiilitekstistä + viestinnästä sekä netissä että IRL. Kaikista tärkein on tosin ymmärrys sosiaalisista taidoista ja yleensä sellaiset ihmiset jotka eivät siinä hommassa tahdo onnistua on koska 1) jälkimmäisen ymmärtämättömyys pilaa muut osa-alueet ja 2) yleensä tälläiset ihmiset eivät lähtökohtaisesti ymmärrä ongelmansa syitä koska sekä ongelman ymmärtäminen että sen ratkaisu ovat sama asia.
 
vierailija
Sä saat siis matcheja?

Olen ollut vuoden Tinderissä. Sinä aikana olen saanut alle 10 matchia. Jokaiselle olen lähettänyt avausviestin ja näistä neljä vastasi. Kahden kanssa keskustelu loppui lähes heti, yksi poisti matchin ja neljännen kanssa keskustelimme pidempään, mutta hän ei halunnut kanssani treffeille.

Taidan siis olla melko turha mies ja kelpaamaton parisuhteeseen. Itsetunto ei ole ainakaan tän vuoden aikana noussut. Pikemminkin se on alempana kuin koskaan.
 

Yhteistyössä