1-vuotis hääpäivä

Moision Musta Enkeli

Aktiivinen jäsen
20.03.2007
1 602
0
36
Meillä se tässä lähenee ja aattelin miehen yllättää; Varasin meille sviitin missä amme, paljon kynttilöitä (toivottavasti en polta koko hotellia) :laugh: , hyvää viiniä tai jotain..ja sänkyyn ruusun terälehtiä :p Oisko vielä jotain mitä vois keksiä,saa antaa ideoita? Niin ja miltäs toi kuulosti :whistle:

Mulla on hyvä vinkki: älä juo liikaa sitä viiniä!

Joskus muinoin opiskeluaikana olimme ajoittain mieheni kanssa eri paikkakunnilla. Kerran päätin yllättää miehen kunnolla hänen tullessaan kotiin: ostin sukkanauhat ja hyvää (tai no, niin hyvää kuin opiskelijabudjetilla sai) viiniä, koristelin makuuhuoneen kynttilöillä, laitoin hyvää ruokaa ja tunnelmallista musiikkia ja oikein virittäydyin tunnelmaan. Ja sitten vedin miehen kanssa henustellessa huomaamattani niin paljon sitä viiniä, että heräsin aamulla räkä poskella sukkanauhat jalassa ja hame päällä. Mies onneksi oli tajunnu sammuttaa ne kynttilät, ennen kuin tuli nukkumaan mun viereeni.

Muistakaa nyt joku moralisoida.

Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:
Mulla on hyvä vinkki: älä juo liikaa sitä viiniä!

Joskus muinoin opiskeluaikana olimme ajoittain mieheni kanssa eri paikkakunnilla. Kerran päätin yllättää miehen kunnolla hänen tullessaan kotiin: ostin sukkanauhat ja hyvää (tai no, niin hyvää kuin opiskelijabudjetilla sai) viiniä, koristelin makuuhuoneen kynttilöillä, laitoin hyvää ruokaa ja tunnelmallista musiikkia ja oikein virittäydyin tunnelmaan. Ja sitten vedin miehen kanssa henustellessa huomaamattani niin paljon sitä viiniä, että heräsin aamulla räkä poskella sukkanauhat jalassa ja hame päällä. Mies onneksi oli tajunnu sammuttaa ne kynttilät, ennen kuin tuli nukkumaan mun viereeni.

Muistakaa nyt joku moralisoida.

Voooi EII ,juu pitää muistaa ettei liikaa viiniä
:whistle: :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Kuulostaa hyvälle! :heart: Ei lisättävää... ;)
Toivotaan vaan ettei miehes aio yllättää sua samalla tavalla tai sit teillä on kaksi sviittiä... :D

Hih,se nyt tästä vielä puuttuis
:D

Muuteski hankalaa keksii jotain erikoista , tai sitte mulla on vaan huono mielikuvitus :whistle: