1-vuotias ei juo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miuku

Jäsen
28.10.2004
226
0
16
Mikä neuvoksi kun 1-vuotias poikamme juo todella vähän?
Ennan saatiin tuttipullolla juotettua jonkun verran maitoa, mutta nyt on alkanu hyljeksimään tuttipulloa. Toisaalta tämä voisi olla hyvä sauma luopua tuttipulloista, mutta kun ei mukistakaan juomat uppoa. Ollaan kokeiltu vettä, korviketta, tavallista maitoa, mehua... Korkeintaan 20 milliä aterialla saadaan menemään. Vuorokaudessa juodun nesteen määrä on varmasti alle 1 desi! :o

Pissaa tulee kuitenkin kivasti, joten kai hän sitten saa sitä nestettä muista ruoista, puuroista ja soseista.. Juomaan pakottaakaan kun ei voi, niin on kai vaan luotettava, ettei poika kuole nestehukkaan. Vai onko hyviä vinkkejä, miten saada poika juomaan enemmän?

Oletko kokeillut pillsitä juomista, meillä ainakin menee parhaiten pillistä. Ei ole väliä onko vettä vai maitoa kaikki menee. Ostin sellasen mukin visulahdesta, vielä kivat kuvat niin johan menee vettä helteillä.

pillillä tosiaan kannattaa kokeilla ja sitten meidän poika tykkää juoda sellaisesta tavallisen lasin mallisesta nokkamukista... Ja tosiaan jos pissaa tulee normaalisti niin mielestäni ei pitäisi olla syytä huoleen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 15:39 kukka kirjoitti:
miten teillä oppi juomaan pillillä ????vinkkejä kiitos.

Minä ensimmäisen kerran kun annoin pillillä, niin se oli "pillimehua". Ei neiti meinannut hoksata että mikä se on, mutta kun kerran painoin niin että tuli suuhun asti, niin huomasi että sieltä tulee mehua ja sitten seuraavan suullisen imi itse, ei mulla ainakaan sen kummallisempaa konstia ole.