1-vuotiaalle synttärilahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaas hyvät kanssasisaret että mitä ostettaisiin meidän syntymäpäivä pojalle lahjaksi? Pää lyö tyhjää pahasti kun tuntuu että pikkumies sai kaiken tarpeellisen ja tarpeettoman jo jouluna. On duploja, taaperokärryä, junia ja autoja, erilaisia äänellisiä leluja ja paljon paljon muuta! Mitä te olette ostaneet? Ideoita kaivataan kipeästi!!

Dubloja, potkuttelu auto! Sellainen puinen juttu missä on tappeja joita voi hakata vasaralla.Meillä noilla kaikilla leikitään ja dublothan menee pitkään ja voi ostaa eri sarjoja yms.

Meillä tyttö sai synttärilähjaksi pikkuväkeä ja sillä on tykännyt leikkiä ja sillä leikkii hänen kanssaan myös 4v isoveli. Meillä tykätään myös kovasti kirjoista missä on erilaisia kosketeltavia pintoja ja ääniä... noita ei vaan hirveesti löydy tuonikäisille.
Kova juttu on tällä hetkellä myös piirtäminen eli ehdottaisinkin jotain paksuja puuvärejä ja semmosta rullapaperia mistä saa levittää ison paperin lattialle tai leikata aina sopivan palan (myydään mm ikeassa). Meillä tykätään myös kokkailla kovasti (poika tykkäsi kans tuon ikäisenä ) joten leikkikattilat ym on kovassa käytössä.

No tuota ongelma on se että äiti innostui jouluna ostelemaan nuppipalapelit, kirjoja, sen hakka jutskan, sen laatikon mihin laitetaan niitä erimuotoisia palikoita, isosiskon potkuauto on jo käytössä ja mummo on ostanut vaatetta pojalle. Mut noi puuvärit ja sormivärit vois olla hyvä lahja!! Kiitos paljon ehdotuksista, lisääkin saa antaa niitä!! Poika on mun eka lapsi joten vaikea keksiä kehittäviä lahjoja.

Meiän lapsilla 1-vuotiaana hittejä monen edellämainitun lisäksi:

- muoviastiat (näillä on keitelty jos jotakin puuroa ja kahvia ja monta vuotta..)
- erilaiset soittimet (marakassit, tamburiini, rytmimunat, rytmikapulat jne)
- pojalla myös pallot ja mailat (johtuu ehkä tosin sukulaismiesten esimerkistä..)

Kun hän on mun eka lapsi niin jotain haluis ostaakin vaikka tiedän ettei tarvi mitään, mutta olet oikeassa Pikkupee että aika ja huolenpito on se tärkein ja sitä toivottavasti annamme miehen kanssa pojalle tarpeeksi, hän on mun koko elämäni johon keskityn ihan täysillä ja mies kaiken työssäololtaan liikenevän ajan.

Yhteistyössä