V
vieras
Vieras
Meillä on 1,5v poika joka on nyt 76cm ja painaa 7,7kg. Pojalla on ollut syksystä asti ravintolisän maksimi annos, eli 5 mitallista päivässä ja annos on tarkistettu ravitsemusterapeutilta. Tämän lisäksi jokaiseen ruokaan lisätään ruokalusikallinen öljyä. Eilen olin lastenlääkärillä joka tuplasi ravintolisäannoksen, eli nyt pitäisi ottaa tuplasti maksimi :| Välipaloiksi käski ostaa vain suklaavanukkaita (ei mun mielestä mitään järkeä, eihän se muuten syö mitään muuta ja kaloriero tavalliseen jugurttiin on vain n.30, jos ostaa rasvaisimpia tavallisia).
Mä en tiedä onko järkevää nostaa todella nopeasti painoa ylös, vai se, että paino nousisi tasaisesti niinkuin nyt tekee. Nyt oli paino noussut 100g viikossa, poika on ruvennut kunnolla syömään ja kirii sairastelussa menetettyä paino...
Kertokaas nyt viisaammat mielipiteenne.
Mä en tiedä onko järkevää nostaa todella nopeasti painoa ylös, vai se, että paino nousisi tasaisesti niinkuin nyt tekee. Nyt oli paino noussut 100g viikossa, poika on ruvennut kunnolla syömään ja kirii sairastelussa menetettyä paino...
Kertokaas nyt viisaammat mielipiteenne.