V
vieras
Vieras
Mua ahdistaa... Ensi kuussa olisi pakko lähteä kolmen päivän (!) kaukomatkalle miehen kanssa, miehen siskon häihin. Pidempään emme voi matkalla olla, koska emme voi olla töistä pois
Kuusivuotiaani jätän ihan ilomielin ja surutta tuoksi ajaksi hoitoon, mutta hirvittää ajatella, että joudumme olemaan myös 1 v 8 kk ikäisemme kanssa kolme vuorokautta erossa. Minun mielestäni olisi järjen köyhyyttä ottaa noin pieni mukaan tuollaiselle matkalle, joka on melkeinpä pelkkää hirveää lentokoneessa istumista. Isovanhemmat ovat lapselle todella rakkaita ja hän on normaalistikin heillä hoidossa, kun itse olen töissä. Pari kertaa hän on jo ehtinyt olla heillä yökylässäkin, mutta vain yhden yön kerrallaan. Mitään ongelmia hoidossa ei ole ollut, ja lapsi tosiaan tykkää isovanhemmista hirveästi - kun vanhempani tulevat kylään, pieni on heti etsimässä haalariaan kun luulee pääsevänsä heidän mukaansa
Silti hirvittää "hylätä" lapsi niin pitkäksi ajaksi. Sanokaa mulle, voinko mä lähteä vai pitääkö mun pakottaa mies lähtemään yksin...?