1 tab. aamiaisella ja 1 päivällisellä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummallinen

Vieras
Sain reseptin jossa ohje kuten otsikossa. Minä ei tiedä mikä ja mihin aikaan se päivällinen on. Aamiaisen tiedän kuten lounaan. Sen työpaikka on ohjeistanut. Sitten on joku illallinenkin. Aika??? Reseptissä voisi olla reilusti kelloajat.
No kai se päivällinen on se jota sivistyneet syövät perheen kesken kunhan äiti on saanut sen työn jälkeen rakenneltua. Mutta turhaa hienostelua nuo päivälliset ja illalliset. Otin nyt kuitenkin sen päivällistabletin Ip-kahvin kanssa. Kai kuolen.
 
Sain reseptin jossa ohje kuten otsikossa. Minä ei tiedä mikä ja mihin aikaan se päivällinen on. Aamiaisen tiedän kuten lounaan. Sen työpaikka on ohjeistanut. Sitten on joku illallinenkin. Aika??? Reseptissä voisi olla reilusti kelloajat.
No kai se päivällinen on se jota sivistyneet syövät perheen kesken kunhan äiti on saanut sen työn jälkeen rakenneltua. Mutta turhaa hienostelua nuo päivälliset ja illalliset. Otin nyt kuitenkin sen päivällistabletin Ip-kahvin kanssa. Kai kuolen.[/QUOTE
Et kuole.
 
Sain reseptin jossa ohje kuten otsikossa. Minä ei tiedä mikä ja mihin aikaan se päivällinen on. Aamiaisen tiedän kuten lounaan. Sen työpaikka on ohjeistanut. Sitten on joku illallinenkin. Aika??? Reseptissä voisi olla reilusti kelloajat.
No kai se päivällinen on se jota sivistyneet syövät perheen kesken kunhan äiti on saanut sen työn jälkeen rakenneltua. Mutta turhaa hienostelua nuo päivälliset ja illalliset. Otin nyt kuitenkin sen päivällistabletin Ip-kahvin kanssa. Kai kuolen.
Ei kai suurta vahinkoa tapahtuisi.
 

Similar threads

Yhteistyössä