1-synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KUKKA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vietettiin pojan 1-vuotissynttäreitä kotosalla perheen ja pojan ystävien kesken. Mies tahtoi ehdottomasti tehdä kakun ja se oli avaruusalus. Siinä oli laskusillat lakritsista ja paperisia ufomiehiä "käveli" pitkin kahvipöytää. :D

Meillä oli 1v synttärit kahdessa erässä, ensin oli mun kavereita jotka ovat myös kotona taaperon kanssa, silloin tarjosin pakastealtaan prinsessa kakkua :whistle: se oli sopivan pieni ja hyvin maistui. Sitten viikonloppuna tulivat isovanhemmat ja kummit, silloin mummi oli tehnyt prinsesalle Teletappi Pai-kakun =) Ja oli hyvää.

Äitini oli ensin tehnyt pohjat uunipelille ja leikellyt ja muotoillut sen sitten pain muotoon ja sitten teki päälle punaisen karamellikuorrutuksen ja karkeista silmät nenä ja suu ja napa =)

Mä olen löytänyt kivoja kakkuideoita ihan kirjastosta ja voihan niitä itsekin ideoida. Nallekakun saa kun värjää kermavaahdon kaakaojauheella ja tekee korvat erillisenä pellille (leikkaa sitten muotoonsa. Perhosen saa halkaisemalla kakun ja kääntämällä palat keskusta ulospäin. lakuista perhosen "sarvet"

=)

Yhteistyössä