1 kpl 3-vuotiaita tyttöjä lahjoitetaan

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Hain tyttöä tarhasta (vuoropäiväkoti, josta hain siis vasta nyt illalla), niin se aloitti itkemällä et haluaa jäädä sinne. Eikä halua mummille eikä muumilaaksoon, jonne ollaan huomenna suuntaamassa. Aikani neuvoteltuani nappasin tytön kainaloon ja lähdin lokerolle päin, kun päästin tytön alas, lähti juoksemaan toiselle puolelle tarhaa päin. Joten piti pitää rimpuilevaa tyttöä kainalossa ja samalla laittaa kimpsut ja kampsut kasaan (ei ole helppoa kun on tota mahaakin jo, raskaana kun olen). Tarhan täti tuli tuomaan tytön kengät ja oli jotenkin vaivautuneen olonen koko tytön showsta. Niinkun ei ois ennen vastaavaa nähnyt :o. Kesti vielä et sain neuvoteltua tytön sovulla tarhasta ulos ja pihalla huomasin että täti vakavana katseli ikkunasta.

Eikä siinä vielä kaikki, bussissa käyttäyty ihan mahdottomasti kuten pysäkillä odottaessa. Ja tokas vielä bussissa: "voi perse". Bussista päästyä sitten juoksi suoraa päätä autotielle, vaikka on tähän asti uskonut kun oon määrätietoisesti toitottanut, et aikuista pidetään kädestä kun ylitetään autotie.

Juu ja oli varmaan vaan väsynyt ja toi muumimaailma taitaa jännittää, kun puhu siitä et siellä on mörkö, mut silti.. sainpa avautua. |O Ja tiedän et toisilla on vielä pahempia uhmakohtauksia, toivon jaksamista kaikille teille uhmaikästen kanssa kamppaileville!

Meidän tyttö täyttää kolme nyt sunnuntaina ja käyttäytyy samalla tavalla aika usein :snotty: Usein vielä pahemminkin :ashamed: Ja mulla kans tota mahaa on jo, joudun välillä pitämään tyttöön välimatkaa kun hän uhmakohtauksen saadessaan alkaa potkia ja lyömään mua mahaan.