1,9v:n nukkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teepu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teepu

Vieras
Mitä mun pitäis oikein ajatella, ku pieni rimpulamme nukahti vielä kuukausi sitten hienosti omaan pinnasänkyyn, tosin komensi yöllä haettavaksi viekkuun...ja nyt ei millää haluu omaan sänkyyn. Jos sattuu sinne jäämään, niin 4-5 tunnin kuluttua itkee ja haetaan viekkuun. Nyt on jonkin aikaa nukkunut koko yön vieressä ja nukkuu tosi hyvin ja herää hyväntuulisena. Itse vaan mietin, että jääkö vielä omaan sänkyyn?!? Pitäiskö tässä vaiheessa hommata isompi sänky, vai??? Neuvoja mulle!!!

Meidän kaks vuotias nukkuis kans mieluummin vieressä, mutta en oo antanu jos ei oo kipeä. Illalla yrittää välillä mennä meidän sänkyyn ja itkeekin hetken, mutta oon tehny niin, että meen ite lapsen sänkyyn pötköttämään ja ei vie kauan kun hänkin tulee takaisin sinne. Rauhottuu sitten yleensä itekseen nukahtamaan kun oon laulanu ja toivottanu hyvät yöt.

Toiset antaa nukkua, mutta minä en saa itse nukuttua kunnolla jos lapsi potkii vieressä. Siispä oon ollu tiukkana. Jos vaan pitää päänsä niin ainakin meidän voimakastahtoinen tyttö taipuu lopulta.

Siinä vaiheessä kun meillä alettiin laittaa omassa sängyssä nukkumista vastaan, vaihdoin pinniksestä isompaan sänkyyn.! Ja se tepsi. Jotenkin sitä lasta varmaan "ahdistaa" olla kaltereiden takana. :D tjn. Ja ikää pojalla oli n. 1v3kk

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 11:38 Marilii kirjoitti:
Siinä vaiheessä kun meillä alettiin laittaa omassa sängyssä nukkumista vastaan, vaihdoin pinniksestä isompaan sänkyyn.! Ja se tepsi. Jotenkin sitä lasta varmaan "ahdistaa" olla kaltereiden takana. :D tjn. Ja ikää pojalla oli n. 1v3kk

Niinpä, täytyy kokeilla tuota...mutta kun on sellainen "heittäytyjä" nukkuessaan, niin mahtaako tipahtaa kovinkin lattialle??? Sellaiset pienet laidat on, mutta mahtaako riittää?? Kiitos vaan vinkistä...terv. teepu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 11:45 teepu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 11:38 Marilii kirjoitti:

Niinpä, täytyy kokeilla tuota...mutta kun on sellainen "heittäytyjä" nukkuessaan, niin mahtaako tipahtaa kovinkin lattialle??? Sellaiset pienet laidat on, mutta mahtaako riittää?? Kiitos vaan vinkistä...terv. teepu
Tosi kova pyörimään ja hyörimään on tämäkin tapaus. Parisängystä tippui aikoinaan useita kertoja tyynyvuorista huolimatta...Mutta on pysyny tossa jatkettavassa mallissa hyvin. Siinähän ei kovin korkeat laidat ole. Tsemppiä.

Yhteistyössä