V
väsynyt taaperon äiti
Vieras
Mitä ihmettä teen tuon lapsen kanssa? Olen iha poikki
Nukkumaanmeno yhtä sirkusta. Sitten, kun vihdoin (jopa 1,5h) riekkumisen jälkeen nukahtaa niiin vetelee 2h unet eli tarvetta unille kuitenkin ilmeisesti on. Juoksuttaa minua huoneessaan. Nukkuu siis vielä onneksi(?) pinnasängyssä. Heittää tutin ja rätin pois ja ilman niitä ei varmastikaan nukahda. Pitäisikö olla menemättä antamaan niitä? Joko nauraa ja leikkii tai sitten vain karjuu pääpunaisena. . Mikään ei auta, alkaa olla hermot kireällä. Parantaako lastensänkyyn siirtäminen asiaa ollenkaan? Aamulla ollaan ulkona reilusti ja virikettä on, siitä ei ole kiinni. Yöllä heräilee edelleen pari kertaa ja vaatii tutin tai muuten silittelyä. Pelkään, että ilta on yhtä huutoa, jos ei nuku ja toisaalta jos menee jo klo 18 jo nukkumaan ei ehdi isän kanssa pahemmin olla. Nykyään yöunet n. 19.30- 6.00 / 6.30 ja välissä ne muutamat heräilyt. Neuvoja!?
Päiväunille olen kokeillut laittaa niin klo11 ja klo 12:kin ja siltä väliltä, joskus ylikin mutta aina sama homma.
Päiväunille olen kokeillut laittaa niin klo11 ja klo 12:kin ja siltä väliltä, joskus ylikin mutta aina sama homma.