1,5v:n kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Eli tuli tuosta yhestä ketjusta mieleen sellainen, että mitä mä tekisin ton 1,5v kanssa?
En oikeen ole sitä tyyppiä, joka olis kokoajan leikkimässä, mutta toisinaan tuntuu, että on pakko, kun on viel toistaiseksi meidän ainokainen... Mutta ongelma on se, että poika ei oikeen vielä ole varsinaisesti leikki-iässä, eli mitä voitaisiin yhdessä tehdä? Ei siis viel jaksa keskittyä johonkin palapeli tekoon tms..
Välillä poika on niin turhautunut ja tarvisi jotain tekemistä. Tähän asti ollaan aina lähetty ulos keinumaan yms. Mutta, olis kiva tehdä jotain yhdessä ihan kotosalla... :|
Kertokaas mulle vinkkejä :D

meiän 1v 2kk tykkää heitellä palloa,ajaa autoilla lattialla,petata petiä mun kaa,kaikkeen arkiseen juttuun mukaan vaan.pari kauhaa tmv käteen kun laitan ruokaa niin viihtyy kummasti...ulkona oleminen on kyllä ykkösjuttu.pyykkien koneeseen laitto on kanssa kivaa..ja pois otto..tosin aika hidasta...

Meilläkin poika kyllä yksinään touhuilee vaikka mitä, mutta joskus olisi kiva tehdä yhdessä jotain... :headwall:
Yhdessä tehdään mm. pyykit koneseen ja pois sekä kuivumaan, aamulla katsotaan lasten ohjelmia, toisinaan ajellaan ympäri kämpää autolla, heitellään palloa... Ja joka päivä käydään ulkona keinumassa ja kävelyllä. Mutta, kaikkiin poika kyllästyy hetken päästä.. tai sitten lähtee vaan touhuilemaan omiaan kesken kaiken.. :/

Yhteistyössä