hei!!
olen myös miettinyt tuota puku "politiikkaa" ensi talveksi. Aq:lle olisin heittänyt kysymyksen mielenkiinnosta että miten kasvu on teillä kehittynyt? (toki muutkin voivat esittää mielipieensä) kun minä epäilen että meille riittäisi ensi talveksi 92 cm puku. Kaapista sellainen jo löytyisi koska vuosi sitten tuli ostettea sellainen kun useampi sanoi minulle että 2-vuotiaana käytetään sitä kokoa...olisi pitänyt luottaa omaan vaistoon koska tyttöni on aina ollut vähän lyhyempi. Jouduin siiis ostamaan toisen puvun 86 cm syksyllä ja sekin on ielä ihan hyvä tähän aikaan vuodesta. Molemmat ovat Jonathan-merkkisiä, eli ihan reiluhkoja mitoituksiltaan. En oikein jaksa uskoa että meillä olisi ensi talvena käytössä 98 cm puku. Kai tuosta aikaisemmasta kasvusta, kahden vuoden aikana voi jotakin ennustaa. Ja eikö se kasvu nyt hidastu?
eli tyttöni täytti tammikuun alussa 2-vuotta, ja oli neuvolassa hätäisesti mitattuna 86,5cm. Mutta tuskin siitä kauheasti heittää...syntyessään hän oli 46,5cm, 1-vuotiaana 74,1cm, 1v4kk pituutta oli 79.6cm ja 1v8,5kk 84cm.
Tuosta villahaalarista kommentoisin ap:lle että itse ostin joulukuussa käytettynä 90cm Kivatin (kotim.) villahaalarin. Se oli ollut vähässä käytössä vuosi sitten talvena ja kerran pesty. Mielestäni se ei hävennyt yhtään uudelle villapuvulle. Maksoin siitä 17eur. Uuden hinta kaupassa on jotain 35-40 euron luokkaa. Se on ollut reiluhko tytölleni nyt mutta toiveenani olisi että se menisi myös ensi talvena....
VINKIKSI: jos käytetyn ostat, niin siitä vetoketjusta huomaa hyvin jos se on oikein käppyrällä, niin ainakin siitä tietää villapuku on kutistunut pesussa.