1 - 2 luokkalaisten vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kuinka teillä on järjestetty lasten hoito kesän ajalla?
Meillä tulee olemaan parin vuoden päästä tämä tilanne että kun esikoinen on 1-2 luokan kesällä niin nuorempi on silloin melkein 4v. joka siis tarvitsee päivähoitoa. Mutta entäs tää esikoinen? Pitääkö hänen olla yksin kaikki päivät kotona kun isä ja äiti on töissä ja nuorempi päivähoidossa? Kuinka teillä muilla on järjestetty nämä tälläiset tilanteet?

Meillä mummi hoitaa osan kesää, ja sitten miehen kanssa pidetään lomat peräkkäin. Varasuunnitelmana onsitten se että sovitellaan työaikoja niin, että jos hoitoa ei olisi saatavissa, niin toinen menee aikasin töihin ja toinen mahd. myöhään niin yksin oloaikaa jää päivälle vaan muutamia tunteja. Vielä ei ole siihen tarvinnut turvautua.

mä olen palkannut mun pikkuserkun 15vuotiaan tytön hoitaan meidän tyttöä oli jo viimme kesänä ja tulee taas tänä kesenä, meidän neiti on nyt 8 vuotias enkä kyllä jättäis joka päivä 8 tunniksi yksin kotiin. 20? olen maksanut päivästä

Molemmilla vanhemmilla 4 vko lomaa eri aikaan ja 1-2 viikkoa leirillä + isovanhemmilla jos mahdollista
Perheen yhteistä lomaa ei siis lainkaan, mutta elämä on...

Yhteistyössä