S Syysihme 18.02.2015 Hei, ilmeisesti sinun kauttasi pääsee Heinäkuun Hellemasujen Facebook-ryhmään mukaan? T. Syysihme
L laakeri92 14.01.2015 Haluisin kans liittyä heinäkuun hellemasut fb-ryhmään en löytäny mtn yksityisviestikohtaa. .
T *Tiuhti* 11.12.2014 Moikka Minäkin haluaisin vihdoin liittyä Facebook ryhmään Kuinkas tää tapahtuu?
H henttonen 22.11.2014 Hahaa lisäsin sut tänne kaveriksi kun näkyykö nää viestit täällä muuten sit kaikille? Kuitenkin joku jonka ei pitäis Googlaa mut ja sit oon pulassa kun tää pätkähtää esiin
Hahaa lisäsin sut tänne kaveriksi kun näkyykö nää viestit täällä muuten sit kaikille? Kuitenkin joku jonka ei pitäis Googlaa mut ja sit oon pulassa kun tää pätkähtää esiin
H handed 17.11.2014 Moikka, mä haluaisin liittyä tohon facebook ryhmään. En osaa puhelimella linkata profiiliani, mut löytyis nimellä Hanna Dagdeviren(raita)? ))
Moikka, mä haluaisin liittyä tohon facebook ryhmään. En osaa puhelimella linkata profiiliani, mut löytyis nimellä Hanna Dagdeviren(raita)? ))