Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä unta

  1. U

    unikoulu, miten?

    Niin, tänään yritin taas nukuttaa omaan sänkyyn. Itkua, huutoa, pyörimistä ja heti ylös. Tunnin vehtaamisen/itkemisen tuloksena nukahti syliin. Tuntui että olen maailman huonoin äiti, kun lapsi itki niin pitkään (ei nyt tietenkään yhtä jatkoisesti), en kyllä pysty tälläistakaan tekemään...

Yhteistyössä