Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä paraply

  1. P

    Huomenna on perjantai

    jään jännityksellä odottamaan huomisen provoa. Keksikää joku kiva ja mukava ja hyväntahtoinen juttu :) Vois vaikka hakee irtsareita seuraksi...
  2. P

    Onko täällä chilinkasvattajia?

    MIkä olis helppo chili aloittelijalle, mielellään matalakasvuinen? Ei tartte olla kovin tulinenkaan näin alkuun :)
  3. P

    Karkkia diabeetikolle

    Heissan, eli nyt kävi niin että sain RD diagnoosin viikolla 12+risat. Paastoarvo koholla hikiset kaksi kymmenystä. Luin juuri HUSin ohjeista että karkkia sais syödä noin 20g viikossa ja koska karkkipäivä on nyt lähellä, niin vastuullisena tulevana vanhempana mietin mistä sais sitten parhaat...

Yhteistyössä