Heissan, eli nyt kävi niin että sain RD diagnoosin viikolla 12+risat. Paastoarvo koholla hikiset kaksi kymmenystä. Luin juuri HUSin ohjeista että karkkia sais syödä noin 20g viikossa ja koska karkkipäivä on nyt lähellä, niin vastuullisena tulevana vanhempana mietin mistä sais sitten parhaat...