Mun armas pököpää oli unohtanut,että hänen piti olla koko ensi maanantai kotona lasten kanssa ja töitä on klo 19 asti.. :headwall: No ei mitään anoppi kyllä tulee päiväksi,mutta mutta se ilta.Voi källi,kun olis ollut kiva leffa. :( Siirretään viikolla eteenpäin.. :whistle: ?
Lapset omissa sängyissään..Aah..Kas kun neiti alkaa toipumaan kipeänä olosta ja yrittää pompottaa velipoikaa minkä kerkeää ja veli ei sitten olekkaan niin kovin vastaanottavainen,sanotaanko että on ollut äidin hermot vähän koetuksella.. :whistle:
Sain juuri toimituksen takaovesta,oli nukahtanut kummitätinsä syliin kesken kaiken. :laugh: Riisuin haalarit ja lykkäsin sänkyyn,jatkoi uniaa hyvin tyynesti..
Kaipa se 3v. on asetettu sen takiakin jo ikärajaksi,että sen ikäinen on todennäköisesti kuiva,mutta onhan niissä paikkakuntakohtaisia eroja.Meidän tyttön ensimmäisessä kerhossa systeemi oli se,että kerhoon pääsi jos täytti kolme kuluvan lukukauden aikana eli tammikussa pääsi mukaan,jos täytti 3...
Meillä on sellaisia 60x60 tai 50x50 tyynyjä,en muista kumman kokoisia ovat,Ikeasta ostettuja,pitävät kyllä muotonsa niiden päällä on lojuttu ja pompittu ja jos jotakin,lapset rakastavat niitä tyynyjä. :D