Oon siis ottanut (huom, en pakottanut :D ) lapsen mukaan päivittäiseen ruuanlaittoon jo ihan pienestä asti ja jossain kohtaa oli vaihe, ettei lasta kiinnostanut yhtään ruuanlaitto. Leivontaan sai mukaan pitkinhampain.
Nyt on ihan viime kuukausien aikana ollut todella kiinnostunut...