Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä matomatala

  1. M

    G: Elatusapu

    157? .Tulot on varmaankin aika hyvät...sillon 7 vuotta sitten oli jo n.9000 markkaa kuukaudes.
  2. M

    6v neuvola? Lahdessa....

    onko nykyään enään 6v neuvolaa? ennen oli,että sai rokotuksenkin,mutta onko enään nykyään ns.rokotusohjelmassa?

Yhteistyössä